کد خبر : 6205
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 20:19

امام جمعه حسن آباد فشافویه:با تذکر لسانی و با رعایت اخلاق می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج داد

امام جمعه حسن آباد فشافویه:با تذکر لسانی و با رعایت اخلاق می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج داد
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با موضوع بزرگداشت دهه امامت و ولایت برگزارشد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، جلسه شورای فرهنگ عمومی فشافویه با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بزرگداشت دهه امامت و ولایت (عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم) و هفته عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام درگاهی  نماینده مقام معظم رهبری در بخش فشافویه، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، یعقوبی شهردار حسن‌آباد، اینانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، شورای اسلامی بخش فشافویه، دهیاران، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه و سایر مسئولین در محل بخشداری فشافویه در حال برگزار شد.

 حجت‌الاسلام  درگاهی امام‌جمعه حسن‌آباد و نماینده مقام معظم رهبری در بخش فشافویه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف:جایگاه و شخصیت مولای متقیان امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بسیار عظیم و والا است به‌نحوی‌که در روایات بسیاری به ارزش و اهمیت حب آن حضرت اشاره‌شده است.

  پیام امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه بمناسبت 22 بهمن

وی افزود:برای روز غدیر خم اعمال بسیاری تأکید شده که یکی از مهمترین آن اطعام مؤمنین است و ضرورت دارد همچون سنوات گذشته این امر در روز عید سعید غدیر خم در بخش فشافویه انجام شود.

حجت‌الاسلام  درگاهی یکی از راهکارهای اثرگذار در موضوع حجاب، امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و یاد آورشد: با تذکر لسانی و با رعایت اخلاق می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج داد.

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در این جلسه اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین شوراهای بخش فشافویه است زیرا رهبر معظم انقلاب همواره به موضوعات فرهنگ عمومی تاکید داشته و دارند و باید به نحو شایسته به مصوبات این شورا توجه و نسبت به اقدام آن اهتمام داشت.

  جلسه کارگروه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند فعالیتها و اقدامات نوآورانه و خلاقانه است و میتوان با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش فشافویه نسبت به طراحی و عرضه لباس های متنوع اسلامی حمایت و اقدام کرد.

حسین‌خانی بیان داشت: اعیاد قربان و غدیرخم از بزرگترین اعیاد است و توجه به این روزهای باشکوه وظیفه ای همگانی است و در این راستا مسئولین و مدیران بخش فشافویه با پشتیبانی همه جانبه در بزرگداشت این اعیاد نقش آفرین باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.