کد خبر : 17861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:30

آیت الله خامنه ای در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است

آیت الله خامنه ای در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
رهبر انقلاب اسلامی ایران، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

به گزارش کلینی نیوز، دو روز پس از دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر جمهوری اسلامی ایران،، روز پنجشنبه نهم فروردین ماه، زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین٬ نیز با رهبر جمهوری اسلامی و تعدادی از مقامات ایران دیدار کرد.

آیت الله خامنه ای در این دیدار گفته است که شاهد «پیروزی نهایی مردم غزه » خواهید بود.

رهبر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه «نیروهای مقاومت پیروز» میدان هستند، گفت:« ناکامی‌های اسرائیل در این جنگ، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.»

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

  خشم در پنتاگون به دلیل تداوم حملات در سوریه و عراق به نیروهای آمریکایی

در این دیدار «زیاد النَّخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، در واقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

  تحلیل روزنامه همشهری از شعارهای اغتشاشگران

آمریکا در نشست شورای امنیت در روز دوشنبه به قطعنامه ۲۷۲۸ ارائه شده با حمایت ده کشور غیردائم عضو شورای امنیت برای آتش‌بس در جنگ ارتش اسرائیل با حماس، رأی ممتنع داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.