کد خبر : 11296
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 13:12

اعظم میانکار

آخرین موضع ستاد امر به معروف برای جریمه زنان اعلام شد

آخرین موضع ستاد امر به معروف برای جریمه زنان اعلام شد
علی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: قانونی که در حوزه عفاف و حجاب بوده و قدیمی است، قابلیت اجرا ندارد، ضمانت اجرایی در این زمینه ندارد، در کشور درست اجرا نمی‌شود و اگر بخواهد اجرا شود مشکلاتی را اجرا می‌کند.

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام علی خان‌محمدی  ضمن اعلام این مطلب افزود: در آن طرحی که مطرح شده است گفته شده بود که اگر انجام نداد فلان اتفاق بیفتد، خدمات ندهند و برای کارت ملی‌اش این اتفاق بیفتد. اما بحث ما جریمه نقدی است، ما در طرح جامع‌مان اولا که این تذکرات از دستگاه‌ها شروع شود و بعد به آن مسوول تذکر داده شود و بعد هم جریمه نقدی اتفاق بیفتد.

یعنی فرد جریمه شود و این مساله را هم تخلف ببینیم. یعنی تخلف محسوب شود، دادگاهی نشود و پرونده‌اش به دادگاه ارجاع داده نشود و تقابل مستقیم با او صورت نگیرد و جریمه شود و براساس آن جریمه طرف رعایت کند.

  صدور قرار "جلب به دادرسی" برای فرهادی در پرونده نقض حق تالیف

بدحجاب دیگر مجرم نیست بلکه متخلف است

حجت‌الاسلام سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در همایش ملی عفاف و حجاب که در مرداد پارسال برگزار شده بودگفته بود:بدحجاب دیگر مجرم نیست بلکه متخلف است و به جای پرونده سازی و مجازات‌هایی که در قانون آمده است، شخص جریمه نقدی می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.