کد خبر : 3935
تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 17:22

یک نفر در اندیمشک کشته شده است/ تجمع‌کنندگان از حاشیه شهر دزفول آمده بودند+ فایل صوتی

یک نفر در اندیمشک کشته شده است/ تجمع‌کنندگان از حاشیه شهر دزفول آمده بودند+ فایل صوتی
احمد آوایی، نماینده دزفول در مجلس ایران کشته شدن یک نفر در تظاهرات اعتراضی در اندیمشک را تایید کرده.

به گزارش کلینی نیوز ، نماینده دزفول در مجلس با بیان اینکه فردی که در تجمعات اخیر خوزستان کشته شده برای این شهرستان نبوده است، گفت: این فرد در شهرستان اندیمشک کشته شده است.

 سید احمد آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: فردی که در تجمعات اخیر در خوزستان کشته شده برای شهرستان دزفول نبوده و در اندیمشک این اتفاق برای او افتاده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان دزفول آرام است. دو شب پیش در این شهرستان حدود ۷۰ نفر تجمع کردند که خیلی زود هم متفرق شدند.

نماینده دزفول در مجلس از تعداد بازداشتی‌های تجمعات اخیر در شهرستان دزفول اظهار بی‌اطلاعی کرد.

آوایی عنوان کرد: افرادی که در شهرستان دزفول دست به تجمع زدند از اهالی خود شهر نبوده و بیشتر حاشیه‌نشین‌هایی از بیرون دزفول بودند!

روز گذشته ابراهیم رییسی رئیس جمهور در میدان بهمن تهران حاضر شد و از فرآیند توزیع کالاهای اساسی بازدید کرد و خطاب به مردمی که به گرانی‌ها اعتراض داشتند گفت “چند روز صبر کنید” و ” تا زنده هستم اجازه نخواهم داد که مردم از گرانی‌ها آسیب ببینند”.

براساس گزارش‌ها، کمبود کالاهای اساسی در بعضی از شهرها همچنان ادامه دارد و ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی از صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ در شهر مشهد خبر می‌دهد.

امروز معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس در مصاحبه با ایلنا گفت: “به شخصه به چند فروشگاه بعد از اتفاقات مراجعه کردم و مرغ و روغن وجود نداشت، با این شرایط، جراحی اقتصادی که تیم اقتصادی رئیسی پیگیری می‌کنند، منجر به مرگ بیمار خواهد شد”.

معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در سطح بازار خبرداده است و مسئولان دولتی نیز وعده دادند که “بازار موادغذایی در روزهای آینده متعادل می‌شود.”

 

برای شنیدن  فایل صوتی رو عکس کلیک کنید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.