کد خبر : 3963
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:10

گلایه‌های کاپیتان استقلال از مسئولین دولت در خصوص گرانی‌ها

گلایه‌های کاپیتان استقلال از مسئولین دولت در خصوص گرانی‌ها
وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال:امیدوارم مردم ما آنطور که لایقشان است زندگی کنند. عمر ما کوتاه است و این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»

به گزارش کلینی نیوز، وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران، روز شنبه بعد از بازی تیم‌اش مقابل فولاد خوزستان با اشاره به اعتراض‌ها در اهواز به خبرنگاران گفت: «من همیشه وقتی صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود، فوتبال دیگر اولویت من نیست و از جایگاهی که دارم باید استفاده کنم و زبان هوادارانی باشم که با هزار بدبختی بلیت تهیه می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند…من نمی‌دانم مسئولین شرمنده نمی‌شوند این موقعیت و وضعیت را می‌بینند؟ امیدوارم مردم ما آنطور که لایقشان است زندگی کنند. عمر ما کوتاه است و این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»

 

،روزنامه‌های “جمهوری اسلامی” و “اعتماد” از معدود روزنامه‌هایی بودند که تیتری به اعتراضات مردم به گرانی اختصاص دادند.

“اعتماد”، روزنامه نزدیک به اصلاح‌طلبان در صفحه اول روزنامه تیتر کوچکی با عنوان “هشت شهر شاهد اعتراضات مردمی بود”، منتشر کرد. تنها منبع خبری این روزنامه خبرگزاری دولتی ایرنا بود و نوشت “این تجمعات اعتراضی در این شهرها پراکنده بوده و در برخی شهرها به درگیری هم منجر شده است” و شماری از معترضان نیز بازداشت شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی نیز ضمن انتشار انتقاد تعدادی از نمایندگان مجلس از برنامه دولت، به اعتراضات مردمی اشاره کرد.

 نماینده دزفول در مجلس با بیان اینکه فردی که در تجمعات اخیر خوزستان کشته شده برای این شهرستان نبوده است، گفت: این فرد در شهرستان اندیمشک کشته شده است.

سید احمد آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: فردی که در تجمعات اخیر در خوزستان کشته شده برای شهرستان دزفول نبوده و در اندیمشک این اتفاق برای او افتاده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان دزفول آرام است. دو شب پیش در این شهرستان حدود ۷۰ نفر تجمع کردند که خیلی زود هم متفرق شدند.

نماینده دزفول در مجلس از تعداد بازداشتی‌های تجمعات اخیر در شهرستان دزفول اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.