کد خبر : 208
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 11:37

برای برخورد با ضایعات سوزی‌ها و آلودگی هوا

گشت مشترک بخشداری فشافویه و اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ری

گشت مشترک بخشداری فشافویه و اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ری
بخشدار فشافویه از انجام گشت‌های مشترک بخشداری و اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری در بخش فشافویه جهت کنترل و برخورد با ضایعات سوزی‌ها و آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، کریم رئوف بخشدار فشافویه در این باره بیان داشت:با توجه به فصل سرما و پدیده وارونگی هوا، شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های هوای شهری هستیم و عواملی چون پسماند و ضایعات سوزی در تشدید آلودگی هوا در این ایام بسیار مؤثر بوده و اهمیت برخورد با این مسئله، زمینه انجام گشت‌های مشترک توسط اداره حفاظت محیط‌زیست و بخشداری را فراهم نموده است.

وی افزود: ازآنجایی‌که مسیر بخش فشافویه به دلیل حضور تعداد زیادی واحد ضایعاتی و قرارگیری در محور تهران به شهرستان‌های جنوب و غرب مستعد ایجاد آلودگی توسط افراد سودجو و متخلف است.

بخشدار فشافویه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این محورها به‌طور مستمر تحت پایش بوده و با موارد تخلف برخورد می‌شود.

رئوف در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از ضایعات سوزی‌ها توسط افراد ناآگاه بدون در نظر گرفتن عواقب زیست‌محیطی آن و یا افراد سودجو و با ترک محل انجام می‌پذیرد، امکان برخورد و شناسایی وجود ندارد، لذا همکاری شهروندان جهت جلوگیری و کنترل این موارد و افزایش آگاهی از تأثیرات زیست‌محیطی این اقدامات بسیار ضروری بوده و در رفع مشکل منطقه مؤثر است.

بخشدار فشافویه تاکید کرد، با واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که عملکرد مناسبی درزمینهٔ مدیریت پسماند نداشته و اقدام به پسماند سوزی و آلودگی هوا می‌نمایند نیز برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.