کد خبر : 5509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 18:59

کلنگ زنی احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد توسط وزیر صمت

کلنگ زنی احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد توسط وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از دو کارخانه جهان کریستال و ونوس شیشه در شهرک صنعتی شمس آباد در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: به زودی مشکل ورودی شهرک صتعتی شمس آباد حل می شود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری برنا ؛ رضا رحمانی پس از بازدید از دو کارخانه جهان کریستال و ونوس شیشه در شهرک صنعتی شمس آباد در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ورودی همین شهرک که اکنون در آن قرار داریم( شمس آباد) مشکلاتی داشته و در بازدید به عمل آمده مقرر شد به زودی این مشکل رفع شود و مشکلات آب و برق و موضوع توسعه خدمات این شهرک هم در دستور کار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود، اضافه کرد: علیرغم مصادیق بودجه در دستگاه های خدمات رسان و وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش های لازم برای رفع و رجوع مشکلات اساسی شهرک شمس آباد در دستور کار است.

اشتغال ۳۷ هزار نفری شهرک صنعتی شمس آباد با توجه بیشتر به ۱۰۰ هزار نفر هم می تواند برسد

وی ادامه داد: همین شهرک شمس آباد که در آن هستیم، با اشتغال موجود بالغ بر ۳۷ هزار نفر، با اندک توجهی می تواند به ۱۰۰ هزار نفر هم برسد .

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این باره تصریح کرد: ایجاد این تعداد اشتغال در استان تهران و شهرستان های این استان امکان کمی نیست و میتواند با ایجاد درآمد برای جوانان و رفع بیکاری بسیاری از معضلات و مشکلات این استان را کاهش دهد.

در اولین برنامه وزیر صمت، کلنگ احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد با هدف تسهیل دسترسی صنعتگران و کارگران به زمین زده شد و مقرر شد این پروژه تا پایان بهمن ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

وزیر صمت پس از بازدید، با صنعتگران شهرستان ری در سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس آباد برای بررسی مشکلات صنعتگران دیدار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.