کد خبر : 9004
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 17:08

امیر حسین علمائی

کلانتری دوم در بخش فشافویه به زودی راه اندازی می شود

کلانتری دوم در بخش فشافویه به زودی راه اندازی می شود
بزودی کلانتری دوم بخش فشافویه با کد ۱۷۸ در شهرک صنعتی شمس آباد مستقر و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه:هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه در جلسه هماهنگی استقرار کلانتری دوم بخش فشافویه اظهارکرد:امنیت همواره از نیازهای اساسی جامعه است و نیروی انتظامی نقش بسزایی در تأمین امنیت و آسایش مردم دارد لذا تقویت این نیروی ارزشی افزایش سطح امنیت و همچنین رضایت عمومی را به همراه خواهد داشت.

حسین خانی افرود:بخش فشافویه به لحاظ وسعت زیاد، وجود ندامتگاه تهران و بارگذاری‌های صنعتی نیازمند ارتقای سطح انتظامی است که این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

مطالبه مردمی روستای ابراهیم آباد به فراموشی سپرده شده

آنطور که بخشدار فشافویه می گوید: یکی از مطالبات چندساله و به‌حق مردم بخش فشافویه ایجاد کلانتری دوم است که با پیگیری معاون استاندار تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری و همراهی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین همکاری و تعامل شهرداری حسن‌آباد و هیئت‌مدیره و شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس‌آباد، بزودی کلانتری دوم بخش فشافویه با عنوان کلانتری ۱۷۸ در شهرک صنعتی شمس‌آباد مستقر خواهد شد.

 

 

روستای ابراهیم آباد در فاصله ۵ کیلومتری قسمت غرب بلوار اصلی و میدان شهدای شهر حسن آباد واقع شده است و بیش از چهار هزار نفر، مهاجرپذیرترین و پرجمعیت ترین روستای بخش فشافویه محسوب می شود.

همجواری با ندامتگاه بزرگ استان تهران باعث مهاجرت خانواده زندانیان حبس ابد به روستای ابراهیم آباد شده است.

علیرضا زندکریمخانی عضو سابق شورای شهر حسن آباد در رابطه با این موضوع بیان داشت: واقعیت این است که انتقال زندان به این بخش باعث افزایش مسایل امنیتی بخش فشافویه شده است.

او در ادامه افزود: در حالی که حتی یک کلانتری به منطقه اضافه نشده. در روستای ابراهیم آباد که در جوار زندان بزرگ تهران است، خانواده زندانیان حبس ابد در حال مستقر شدن هستند. این مسایل آسیب اجتماعی برای ما دارد. باید امکانات زیربنایی برای آنها دیده شود.

اعضای شورای شهرستان ری می گویند انتقال زندان بزرگ تهران به شهرری و بخش فشافویه باعث مشکلات زیادی برای مردم آن منطقه شده است و ناامنی افزایش یافته است.

زندان تهران بزرگ در ۱۵ کیلومتری شهر حسن آباد فشافویه و درجاده چرمشهر- ورامین قرار دارد و خارج از حوزه مدیریت شهرداری حسن آباد است.

گفتنی است،  در بخش فشافویه تنها یک مرکزپلیس قرار دارد، این مرکز پلیس بنام  کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، در شهر حسن آباد مستقر است.

براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران جمعیت فعلی بخش فشافویه بیش از ۸۰ هزار نفر برآورده شده است.

به تازگی در شهرحسن آباد بخش فشافویه مرکز راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ راه اندازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.