کد خبر : 17585
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 8:10

کارشناسان رژیم صهیونیستی:معادلات بازدارندگی حزب الله لبنان را نمی‌توان تغییر داد

کارشناسان رژیم صهیونیستی:معادلات بازدارندگی حزب الله لبنان را نمی‌توان تغییر داد
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: تحلیلگران و رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که معادلات بازدارندگی حزب الله لبنان را نمی‌توان تغییر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المنار گزارش کرد که تحلیلگران و کارشناسان صهیونیستی تاکید کردند: معادلات بازدارندگی حزب الله لبنان را نمی‌توان تغییر داد، اما فکر کردن درباره گسترش دامنه جنگ با حزب الله نفس گیر است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار: جریان‌های صهیونیستی با هم اتفاق نظر دارند که حزب الله لبنان ثابت کرده است که به هر اندازه که پاسخ به حملات اسرائیلی نیاز داشته باشد می‌تواند بر سطح‌های تنش زایی بیفزاید. این در حالی است که فریاد‌های (ناشی از رعب و وحشت) شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی نیز همه جا را فرا گرفته است.

روبی هامر شلاغ خبرنگار کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی: حزب الله لبنان دو پهپاد هجومی را به پرواز درآورده است و موشک‌های حزب الله پایگاه‌های ارتش اسرائیل را نشانه گرفته و بر این اهداف متمرکز شده است؛ بنابراین ما می‌بینیم که آنها هر روز به سمت مناطق مشخصی این موشک‌ها را شلیک می‌کنند.

غیورا زلتس رئیس شورای منطقه‌ای در منطقه الجلیل الاعلی: ما پنج ماه است که وارد جنگ شده ایم و ده‌ها هزار آواره هستند که از برخی حمایت می‌شود و از برخی هم حمایت نمی‌شود. اقتصاد اسرائیل متوقف شده است و هیچ نوع کشاورزی و گردشگری هم وجود ندارد و بسیاری از شرکت‌هایی که اینجا بودند به مناطق مرکزی منتقل شده اند. بسیاری از کارخانه‌ها هم تعطیل شده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار: جریان‌های صهیونیستی درباره هرگونه خوشبینی در تنش‌های موجود در شمال اسرائیل بدون توقف جنگ در نوار غزه هشدار دادند و از کسانی که خواستار گسترش دامنه جنگ هستند خواستند که درک کنند تنها فکر کردن به موشک‌های حزب الله به مرکز اسرائیل برسد نفس‌های اسرائیلی را از ترس و وحشت ایجاد شده در سینه حبس می‌کند.

ایالا حسون، از اصحاب رسانه‌ای صهیونیستی: به محض اینکه احساس شود موشک‌هایی از شمال اسرائیل به مناطق مرکزی شلیک شود نفس‌ها در سینه حبس می‌شوند و این وحشت همچنان وجود دارد. ما با احساس ترس و وحشت کار می‌کنیم و به صورت حکیمانه و و در اختیار داشتن ابتکار عمل و تحمل مسئولیت اقدام نمی‌کنیم.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار: جریان‌های صهیونیستی بر این باورند که حزب الله یک کمربند امنیتی در شمال فلسطین اشغالی ایجاد کرده است و قواعد درگیری در اختیار اوست به رغم اینکه اسرائیل طرف قویتر در منطقه است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.