کد خبر : 21019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 18:16

پیام غیرمستقیم ایران به امریکا چه بود؟

پیام غیرمستقیم ایران به امریکا چه بود؟
جو بایدن، رئیس جمهور امریکا ساعتی پیش اعلام کرد: «ما به اسرائیل اجازه انتقام از ایران را نمی‌دهیم بلکه به آن مشورت می‌دهیم».

به گزارش کلینی نیوز، یک مقام مسئول ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری الجزیره اعلام کرد تهران از طریق کشور قطر در خصوص اوضاع منطقه پس از حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، پیامی به واشنگتن ارسال کرد.

به گزارش الجزیره، این مقام ایرانی افزود تهران در پیام غیرمستقیم خود به واشنگتن بر پایان مرحله خویشتنداری یکطرفه تاکید و اعلام کرد خویشتنداری یکطرفه، برآورده کننده الزامات امنیت ملی ما نیست.

مقام ایرانی افزود در پیام تهران به واشنگتن تاکید شد هر گونه حمله رژیم صهیونیستی با پاسخ غیر متعارف از جمله حمله به زیرساخت‌ها مواجه خواهد شد.

این در حالی است که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا ساعتی پیش اعلام کرد: «ما به اسرائیل اجازه انتقام از ایران را نمی‌دهیم بلکه به آن مشورت می‌دهیم».

روز سه شنبه یک اکتبر۲۰۰۲۴، ایران در راستای پاسخ به نقض حاکمیت خود پس از ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان که به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» منجر شد و همچنین در پاسخ به جنایات جنگی این رژیم در غزه و لبنان، پایگاه‌هایی نظامی این رژیم را موشک‌باران کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »