کد خبر : 179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 8:13

پیام تسلیت بخشدار فشافویه در پی درگذشت خیر مدرسه‌ساز «سید هادی موجانی»

پیام تسلیت بخشدار فشافویه در پی درگذشت خیر مدرسه‌ساز «سید هادی موجانی»
بخشدار فشافویه در پیامی درگذشت مرحوم سید هادی موجانی خیر مدرسه ساز و رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش کلینی نیوز، سید هادی موجانی خیرمدرسه‌ساز که ۱۴ مدرسه با بیش از ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران بناکرد و بانی ساخت ۲ بیمارستان در منطقه محروم جنوب تهران بود، درگذشت.

سیدهادی موجانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران و از مؤسسین جامعه خیرین و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران بود.

متن پیام آقای رئوف بخشدار فشافویه به این شرح است:

إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت اندوهبار و ناباورانه خدمتگزار صدیق مرحوم مغفور جناب آقای سید هادی موجانی خیر مدرسه ساز و رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران که عمر با برکت خویش را مصروف خدمت به مردم نمود موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا، از بالاترین خصلت ها شمرده شده است و مرحوم سید هادی موجانی در طول حیات خود همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت. بدون تردید نام، یاد، خدمات ارزنده و در خور توجه این عزیز سفر کرده در حافظه و قلب ملت شریف ایران مانا و جاودان خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خدمتگزار بی ادعا را به خانواده و بازماندگان و مجموعه محترم مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند بارتعالی برای آن مرحوم غفران و آرامش ابدب و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

کریم رئوف
بخشدار فشافویه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.