کد خبر : 19602
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 8:45

پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی؛ کشف ده‌ها جسد سوخته از غرب غزه

پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی؛ کشف ده‌ها جسد سوخته از غرب غزه
بر اساس گزارش سازمان دفاع مدنی فلسطین حدود شصت جسد به تازگی در دو محله شهر غزه که هدف عملیات اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند، کشف شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از یورونیوز، بر اساس گزارش سازمان دفاع مدنی فلسطین، حدود ۶۰ جسد از قربانیان عملیات اخیر ارتش اسرائیل که برخی از آنها در آتش سوخته بودند پس از خروج نیرو‌های اسرائیلی از دو محله الصناعه و تل الهوی در غرب شهر غزه، پیدا شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای آنچه از عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این مناطق به جا مانده و بویژه نحوه کشتار غیرنظامیان را تل الهوی «هولناک» خوانده و به شدت محکوم کرده است.

به گفته امدادگران فلسطینی، بسیاری از اجساد یافت شده به دلیل به آتش کشیده شدن منازل غیرنظامیان در دو منطقه یاد شده توسط ارتش صهیونیستی، سوخته کشف شده است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی می‌نویسد که با گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ در غزه، نظامیان صهیونیست در حال بازگشت به مناطقی هستند که قبلا تحت کنترل گرفته بودند و با مقاومت شدید نیروهای فلسطینی مواجه شدند. آن‌ها مدعی هستند که در حال کشف انبارهای اسلحه‌ای هستند که متعلق به نیروهای حماس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.