کد خبر : 5513
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 18:10

پروژه احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد به‌زودی بهره برداری می‌شود

پروژه احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد به‌زودی بهره برداری می‌شود
هدف از اجرای این پروژه، تسهیل دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد است كه با راه اندازی این مسیر، حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در وقت کارگران و صنعتگران برای ورود و خروج به این منطقه صرفه جویی خواهد شد.

به گزارش  کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فتحعلی محمدزاده روز شنبه در جریان سفر به جنوب استان تهران، از آخرین وضعیت پروژه درحال احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کرد.

عملیات اجرایی پروژه احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد در مرداد سال ۱۳۹۸ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال قرار بود در بهمن همان سال به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید:

 

هدف از اجرای این پروژه، تسهیل دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد است که با راه اندازی این مسیر، حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در وقت کارگران و صنعتگران برای ورود و خروج به این منطقه صرفه جویی خواهد شد.

انجام مراحل پایانی اجرای پروژه راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان بازدید از آخرین وضعیت پروژه درحال احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد گفت: با توجه به این‌که توسعه این شهرک صنعتی در سنوات گذشته موجب افزایش حجم ترافیک ورودی این شهرک شده است، طرح احداث راه دسترسی دوم، نیازسنجی‌ و در اولویت احداث قرار گرفت.

فتحعلی محمدزاده افزود: این پروژه تا به امروز با پیگیری‌های مستمر شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای رفع مشکلات موجود، هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راهور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و … با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز شاهد انجام مراحل پایانی اجرای این طرح هستیم تا در دولت سیزدهم، گام مهم و عملی برای رفع دغدغه و تسهیل رفت و آمد جامعه کارگری و تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.