کد خبر : 2392
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1393 - 12:57

وجود محور قدیم تهران قم مشکلات امنیتی و انتظامی را به بار آورده است

وجود محور قدیم تهران قم مشکلات امنیتی و انتظامی را به بار آورده است
بخشدار فشافویه گفت: وجود محور قدیم تهران قم مشکلات امنیتی و انتظامی را برای مردم حسن آباد به همراه داشته است که امیدواریم با مساعدت مسوولان رفع شود.

کلینی نیوز ‘احمد صابری’ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: جاده قدیم تهران – قم که از مرکز بخش حسن آباد عبور می کند مشکلات عدیده دیگری مانند خطرات جانی برای دانش آموزان به وجود آورده است.

وی افزود: این محور مواصلاتی تهران را به ۱۷ استان کشور وصل و از این رو احداث و تکمیل کمربندی این بخش از مسائل مهم و اصلی این شهرستان به شمار می رود.

بخشدار فشافویه تاکید کرد: در دولت های قبلی قول هایی در این خصوص داده شده بود و ما در صدد پیگیری و اجرای کمربندی این محورهستیم.

وی تصریح کرد: عبور جاده قدیم از مرکز شهر حسن آباد دست مسوولان شهری را در خصوص امداد رسانی و رفع مشکلات امنیتی بسته است، زیرا به جهت عبور وسایل نقلیه سنگین از این محور امکان عبور و مرور سریع وجود ندارد و خودروهای امدادرسان باید به سختی از این محور عبور کنند.

صابری گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که این محور را خرابی و از بین رفتن آسفالت خیابان به دلیل تردد خودرو های تندرو سنگین و ترمزهای ناگهانی است.

وی حجم بالای تصادفات را از دیگر مشکلات ساکنین این شهر اعلام کرد و افزود: حضور برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب آشنایی آنان با بسیاری از مشکلات مردمی می شود و انتظار داریم با پیگیری و انتقال آن به مسوولان زمینه رفع آن فراهم شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.