کد خبر : 19963
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 13:07

واشنگتن‌پست فاش کرد:تجاورات مرگبار در زندان‌های رژیم صهیونیستی

واشنگتن‌پست فاش کرد:تجاورات مرگبار در زندان‌های رژیم صهیونیستی
یک روزنامه آمریکایی از قول پزشکان و شاهدان عینی فاش کرد که فلسطینیان در زندان‌های رژیم اسرائیل تحت تجاوزات مرگباری قرار می‌گیرند.

به گزارش کلینی نیوز، روزنامه آمریکایی “واشنگتن‌پست” با زندانیان و وکلای سابق فلسطینی گفت‌وگو کرده است و آنها از خشونت و محدویت‌های افسارگسیخته‌ای در زندان‌های اسرائیل سخن گفته‌اند که منجر به مرگ شماری از فلسطینیان در نتیجه بی‌توجهی و موارد سرکوب شده است.

واشنگتن‌پست نوشت: یک زندانی فلسطینی بر اثر پارگی طحال و شکستگی دنده‌ها در نتیجه ضرب و شتم زندانبانان اسرائیلی جان خود را از دست داد. یک زندانی دیگر نیز به دلیل یک بیماری مزمن که تحت درمان نگرفت پایان غم‌انگیزی داشت. زندانی سوم نیز ساعت‌ها قبل از مرگ، با جیغ و فریاد درخواست کمک می‌کرد.

این روزنامه آمریکایی با استناد به اسنادی فاش کرد که “رونن بار” رئیس “شین‌بت” هشدار داده که شرایط فلسطینیان در زندان‌ها ممکن است به اقدامات حقوق بشری علیه اسرائیل منجر شود.

بیش از ۹ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند. این رژیم از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر بازداشت فلسطینی‌ها و اقدامات متجاوزانه علیه اسرا از جمله شکنجه آن‌ها را افزایش داده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.