کد خبر : 14624
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 9:41

هشدار آمریکا به ایران برای ورود به جنگ با اسرائیل/ ایران تکذیب کرد

هشدار آمریکا به ایران برای ورود به جنگ با اسرائیل/ ایران تکذیب کرد
امریکا در نامه ای به نماینده ایران در سازمان ملل هشدار داده که ورود مستقیم این کشور به درگیری، با اقدام نظامی مستقیم امریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  الجزیره، این منابع گفتند که نامه امریکا، شامل ۴ بند است و از تهران خواسته است، سیاست کاهش تنش درخصوص آنچه در غزه رخ می دهد را در پیش گیرد.

آنها افزودند که در نامه امریکا به ایران هشدار داده شده است که ورود مستقیم ایران برای درگیری، با اقدام نظامی مستقیم امریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در واکنش به ادعای دریافت نامه از سوی آمریکا در خصوص تحولات فلسطین اعلام کرد که هیچ پیامی از آمریکایی‌ها درباره غزه دریافت نکرده‌ایم.

 

 

وی در گفتگو با صداوسیما جمهوری اسلامی تصریح کرد: چنین خبری اساسا واقعیت ندارد و تکذیب می‌شود.

آکسیوس همزمان با سفر ” حسین امیرعبداللهیان” و “آنتونی بلینکن” وزرای خارجه ایران و آمریکا به منطقه خاورمیانه در هشتمین روز از درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم اسرائیل ادعا کرد: ایران از طریق سازمان ملل به اسرائیل در خصوص حمله زمینی به نوار غزه هشدار داد.

تارنمای آمریکایی  آکسیوس به نقل از دو منبع دیپلماتیک اعلام کرد که جمهوری اسلامی روز شنبه برای اسرائیل پیامی فرستاده و تاکید کرده است که خواهان تشدید بیشتر درگیری‌ها در جنگ میان حماس و اسرائیل نیست، اما در صورت ادامه عملیات اسرائیل در غزه، مجبور به مداخله خواهد بود.

رهبر جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که اگر جنایات اسرائیل ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.