کد خبر : 16825
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 8:11

نصب بیلبورد علیه نتانیاهو؛ نخست‌وزیر تویی، گناهکار تویی

نصب بیلبورد علیه نتانیاهو؛ نخست‌وزیر تویی، گناهکار تویی
برخی منابع رژیم صهیونیستی از نصب بیلبوردهای اعتراضی در سراسر اراضی اشغالی از سوی مخالفان نتانیاهو خبر دادند که بر روی آن نوشته شده است: گناهکار تویی.

به گزارش کلینی نیوز،  طبق گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیست با نصب بیلبورد‌هایی در سرتاسر اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نتانیاهو را مقصر وضعیت کنونی و شکست در برابر مقاومت در غزه معرفی کردند.

بر روی این بیلبورد‌ها نوشته شده است: نخست‌وزیر تویی، گناهکار تویی.

نصب این بیلبورد‌ها پس از این موضوع صورت گرفته است که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرا با توسل به زور و بمباران مناطق مختلف غزه با شکست روبه رو شده است.

هفته گذشته نیز همزمان با تشکیل جلسه کابینه جنگ رژیم درباره توافق آتش‌بس در غزه، خانواده اسرای صهیونیستی در مقابل این وزارتخانه در تل‌آویو برای اجرای توافق مبادله اسرا تظاهرات کردند.

بر پایه گزارش‌ها، معترضان که خواستار انجام توافق با حماس برای مبادله اسرا هستند، راه ارتباطی بین درخ بگین – تل آویو را مسدود کردند.

شنبه گذشته نیز پلیس رژیم صهیونیستی با توسل به زور و خشونت، شرکت‌کنندگان در تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در نزدیکی میدان پاریس در شهر قدس را متفرق کرد.

خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در این تظاهرات در منطقه «کفار سابا» واقع در شمال تل‌آویو، خواستار انحلال کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

شهرک‌نشینان همچنین در مرکز فرهنگی در مرکز شهر تل آویو تظاهرات کردند و خواستار انحلال فوری کابینه و برکناری نتانیاهو شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.