کد خبر : 16214
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 16:06

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:اسرائیل در جنگ با حماس پیروز می‌شود؟!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:اسرائیل در جنگ با حماس پیروز می‌شود؟!
هزاران تن روز شنبه ۲۳ دی، در سراسر اسرائیل در یکصدمین روز جنگ بین این کشور و جنبش حماس، علیه دولت نتانیاهو تظاهرات کردند و خواستار جایگزینی دولت شدند.

به گزارش کلینی نیوز، روزنامه نیویورک‌تایمز روز گذشته با افشای این موضوع، اذعان کرد که با این وجود هیچ‌کدام از رهبران ارشد حماس در غزه «دستگیر و کشته نشده‌اند». امری که موجب شد تا چند روز پیش رئیس‌جمهور آمریکا اذعان کند در حال انجام تلاش‌هایی «بی‌ سر و صدا» برای خارج کردن اسرائیل از غزه است.

روزنامه هآرتص مهمترین عوامل این شکست اسرائیل در جنگ را آمادگی مقاومت برای «جنگ چریکی»، سیستم تونل‌ها، که معلوم شد پیچیده‌تر از گمانه‌زنی‌های ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل است،

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، شنبه شب ۲۳ دی، در آستانه یک صدمین روز حمله شبه نظامیان حماس به این کشور، با اشاره به دیوان بین‌المللی دادگستری  گفت که اسرائیل در جنگ با حماس پیروز می شود.

هزاران تن روز شنبه ۲۳ دی، در سراسر اسرائیل در یکصدمین روز جنگ بین این کشور و گروه شبه نظامی حماس علیه دولت نتانیاهو تظاهرات کردند و خواستار جایگزینی دولت شدند.

به گزارش »هاآرتص»، تظاهرکنندگان شعار‌هایی علیه سیاست‌های دولت نتانیاهو دادند و یکی از آنها به این روزنامه گفت که مطالبه تظاهرکنندگان برای تغییر دولت، یک خواست واقعی و اخلاقی است.

بر اساس این گزارش، پلیس با توسل به زور توانست معترضان را که بزرگراه تل‌آویو – اورشلیم مسدود کرده بودند، پراکنده کند.

«تایمز اسرائیل» هم در گزارشی تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات روز شنبه در تل آویو را ۱۲۰ هزار تن برآورد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.