کد خبر : 19256
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 - 9:33

نتانیاهو ادعا کرد:ایران از طریق هفت جبهه در حال جنگ با ما است

نتانیاهو ادعا کرد:ایران از طریق هفت جبهه در حال جنگ با ما است
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها به دلیل شکست در برابر مقاومت فلسطین در نوار غزه به شدت مورد انتقاد و تحت فشار قرار گرفته است، با لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد تا از حجم این فشارها بکاهد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از به الجزیره مباشر،  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که ایران از طریق هفت جبهه یعنی حماس، حزب الله، حوثی ها، شبه نظامیان عراقی و سوری و کرانه باختری، در حال جنگ با ما است.

وی افزود: ایران به دنبال انجام عملیات مشترک زمینی از جبهه های متعدد است که با حملات موشکی همراه باشد. اکنون فرصت برای ما فراهم است تا از طریق قطع دست حماس، طرح ایران را از بین ببریم.

وی تاکید کرد: وارد نبرد طولانی خواهیم شد و باید در برابر دیگر شاخه های محور شرارت ایران بازدارندگی ایجاد کنیم.

نتانیاهو همچنین گفت محور شرارت ایران برای اشغال خاورمیانه تلاش می کند و مساله فقط مساله زمان است و این محور دیر یا زود این کار را انجام می دهد.

این اظهارات نتانیاهو در مطرح شده است که با گذشت ۲۶۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد حداقل ۳۷۷۶۵ نفر در حملات نظامی ارتش صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون شهید و ۸۶۴۲۹ نفر زخمی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.