کد خبر : 19409
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 8:36

مقاومت عراق: در صورت حمله به لبنان منافع آمریکا را هدف قرار می‌دهیم

مقاومت عراق: در صورت حمله به لبنان منافع آمریکا را هدف قرار می‌دهیم
شورای هماهنگی مقاومت عراق یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، تمامی منافع آمریکا در عراق و منطقه را هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش کلینی نیوز، با افزایش تنش‌ها بین اسرائیل و «حزب‌الله» و نگرانی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، شماری از شبه‌نظامیان عراقی به حالت آماده‌باش درآمدند.

گروه‌های «مقاومت اسلامی عراق»، با انتشار بیانیه‌ای در روز پنج‌شنبه ۱۴ تیر، نسبت به آغاز جنگ فراگیر در لبنان هشدار دادند.

گروهه ای مقاومت عراق شامل گردان‌های حزب‌الله، النجباء و گردان‌های سیدالشهداء است که همگی هدف تحریم‌های آمریکا قرار دارند و طی ماه‌های گذشته حملاتی علیه نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه «داعش» انجام داده‌اند.

هشدار ایران

ایران در روز شنبه به رژیم صهیونیستی درباره حمله گسترده به حزب‌الله لبنان هشدار داد و اعلام کرد در صورت چنین حمله‌ای،تمام گزینه‌ها، از جمله مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است.

تنش‌ها در مرز شمالی رژیم صهیونیستی  با حزب‌الله لبنان در ساعات گذشته و پس از ترور محمد نعمه ناصر، فرمانده ارشد حزب‌الله، افزایش یافته است. او سومین فرمانده ارشد شبه‌نظامیان است که در ۹ ماه گذشته در جنوب لبنان کشته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.