کد خبر : 20790
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 13:24

مظنون اصلی انتقال پیجرهای منفجر شده در لبنان تحت حفاظت سرویس مخفی مجارستان

مظنون اصلی انتقال پیجرهای منفجر شده در لبنان تحت حفاظت سرویس مخفی مجارستان
برخی از رسانه های ایران از صوری بودن نام کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو  که توسط سازمان جاوسوسی موساد  طراحی شده است خبر داده بودند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  العربی الجدید، مادر این زن مجاری که «کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو» نام دارد، اعلام کرد دخترش ظاهراً تحت حفاظت سرویس‌ مخفی مجارستان است.

«بئاتریکس بارسونی-آرسیدیاکونو مادر وی تاکید کرد دخترش، کریستیانا، پس ازانفجار پیجرها در روز سه شنبه و چهارشنبه گذشته تهدیداتی دریافت کرده بود و دستگاههای اطلاعاتی مجارستان او را به مکانی امن منتقل کرده اند.

وی افزود:مقامات مجارستانی به فرزندش توصیه کرده اند با رسانه ها و افکار عمومی به هیچ وجه صحبتی نکند.

مادر کریستیانا تصریح کرد دخترش هیچ ارتباطی با انفجارهای دستگاه پیجر نداشته و صرفا یک واسطه بوده است ضمن اینکه این دستگاه ها در مجارستان تولید نشده یا از طریق این کشور نیز به جایی منتقل نشده اند.

براساس اطلاعات حساب کاربری کریستیانا درفضای مجازی، او مدرک دکترای خود را از دانشگاه کالج لندن گرفت و همچنین تحقیقاتی را به همراه«اکوس کوفر» استاد بازنشسته فیزیک در همان دانشگاه انجام داده است.

پیش از این، برخی از رسانه های ایران از صوری بودن نام کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو  که توسط سازمان جاسوسی موساد طراحی شده است خبر داده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »