کد خبر : 1825
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398 - 9:00

مشکلات ورودی شمس آباد به شورای ترافیک شهرستان ری منتقل می شود

مشکلات ورودی شمس آباد به شورای ترافیک شهرستان ری منتقل می شود
مديرعامل سازمان مديريت حمل و نقل و ترافيك شهرداري حسن آباد:مشکلات ورودی شمس آباد به شورای ترافیک شهرستان منتقل مي شود.

به گزارش کلینی نیوز، سیدمرتضی کرمانی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری حسن آباد در نشست صمیمی با کانال های تلگرامی بخش فشافویه عصر روز چهارشنبه ۲۰ /آذرماه گفت: مشکلات ورودی شمس آباد به کمیته فنی بخش بازگشته و با نظر کارشناسان حمل و نقل و ترافیک و شورای ترافیک محلی بررسی و به شورای ترافیک شهرستان منتقل می شود.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز دوم مردادماه کلنگ احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد با هدف تسهیل دسترسی صنعتگران و کارگران به زمین زده شد و مقرر شد این پروژه تا پایان بهمن ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

کارفرمای این پروژه، شرکت شهرک های صنعتی استان تهران است و ۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

این پروژه تا بهمن ماه ۱۳۹۸ قرار است تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

گفته می شود با راه اندازی این مسیر، حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در وقت کارگران و صنعتگران برای ورود و خروج به این شهرک صنعتی صرفه جویی خواهد شد.

اعتراض به احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد

خبرگزاری فارس گزارش داد:جوانانی که دارای رنج سنی بین ۱۵ الی ۳۰ سال را شامل می شدند با دست داشتن پلاکاردهایی تحت عنوان “آیا اقدامات شهرک کارشناسی شده است؟”، “معضل عبور خودروهای سنگین از وسط شهر کی قرار است حل شود؟” با حضور مسالمت آمیز در نماز جمعه ، هم‌صدا با مسؤولان شهری به راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس‌آباد که توسط وزیر صمت کلنگ زنی شده بود، اعتراض کردند.

125654569

حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری امام‌جمعه سابق شهرحسن‌آباد در۴ مردادماه ازتربیون نمازجمعه اعلام کرد:اگر قرار است راه دومی برای شهرک صنعتی شمس‌آباد احداث شود باید خواسته‌های مردم موردتوجه قرار بگیرد.

موضع گیری امام جمعه سابق شهر حسن آباد درحالی انجام گرفت که موضوعاتی چون مقابله با پسماند سوزی و تخلیه نخاله های ساختمانی اطزاف شهر حسن آباد، تکمیل احداث کلینک تامین اجتماعی و سطح کیفیت آب شرب درسال های اخیر کمتر از تریبون نمازجمعه  شنیده شده است.

علیرضا زندی رئیس شورای شهرحسن‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص کلنگ‌زنی احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس‌آباد که توسط وزیر صمت به زمین زده شد، اظهار کرد: برای اینکار باید تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری نوشته و امضا شود اما تابه‌حال هیچ تفاهم‌نامه‌ای امضا نشده است.

n83283587 72973056

وی با اشاره به اینکه این کلنگ زنی کارشناسی شده نیست، گفت: کلنگ زنی که توسط وزیر انجام شد، مشکل را حل نمی‌کند بلکه مشکل را از جایی به‌جای دیگر انتقال می‌دهد.

شورای شهر و شهرداری حسن آباد ازماه ها قبل احداث مسیر از ضلع جنوب شرقی شهرک صنعتی شمس آباد را به کنار گذر غربی شهرحسن آباد ، حدفاصل بلوار ورزشگاه و خیابان پمپ گاز وجاده اصلی با صرف میلیاردها ریال هزینه کرده بود، در حال حاضر بدون استفاده باقی مانده است . مشخص نیست آیا شورای شهر و یا شهرداری حسن آباد تفاهم نامه ای برای انجام این پروژه با شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و مجتمع خدماتی  شهرک صنعتی شمس آباد منعقد کرده اند یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.