کد خبر : 302
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 12:39

در ارتباط تلفنی با خبرنگاران شرکت کننده در آیین قدردانی از خبرنگاران بخش فشافویه

مدیرعامل ایرنا: اصحاب رسانه اجازه ندهند امید مردم از بین برود

مدیرعامل ایرنا: اصحاب رسانه اجازه ندهند امید مردم از بین برود
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: اصلی‌ترین  کار اصحاب رسانه در شرایط کنونی این است که اجازه ندهند امید مردم از بین برود.

به گزارش کلینی نیوز، محمدرضا نوروزپور روز پنجشنبه در ارتباط تلفنی با خبرنگاران شرکت کننده در آیین قدردانی از خبرنگاران بخش فشافویه شهرستان ری با بیان اینکه امید مردم هدف گرفته شده و آخرین سنگر آنان همین امید است، افزود: اگر در امور دیگر خللی ایجاد شود ناگوار و سنگین، اما قابل جبران است ولی اگر امید جامعه از بین برود قابل جبران نیست و بازگرداندن امید تقریبا ناممکن است.
مدیرعامل ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط به گونه ای است که امید مردم هدف گرفته شده است، چه کسانی که در داخل با اهداف سیاسی و جناحی می خواهند اینگونه نشان بدهند که کاری برای مردم صورت نگرفته و با این نگاه مردم را ناامید کنند و چه بیگانگان و دشمنان انقلاب تلاش می کنند که کل نظام را ناکارآمد نشاده داده و چنین القا کنند که نظام برای مردم کاری انجام نداده است.
وی اعتدال را راه نجات و برون رفت از این وضعیت اعلام و اضافه کرد: رسانه ها در کنار بیان مشکلات و به تصویر کشیدن ناکارآمدی ها باید خدمات ارایه شده توسط نظام و دولت به مردم را هم  انعکاس دهند.
نوروزپور اظهار داشت: اگر اعتدال در پوشش خبری نباشد و صرفا به بیان ناکارآمدی ها پرداخته شوددر نهایت با یک جامعه منفی باف نا امید و مستاصل مواجه خواهیم شد که همه را اعم از دولت و حاکمیت ناکارآمد خواهد شناخت.
این مسئول، با تاکید بر اهمیت نقش رسانه های محلی و لزوم تقویت آنها در کشور بر تعامل ایرنا با رسانه های محلی تاکید کرد و گفت: این تعامل کمک می کند تا رسانه های محلی بهتر دیده و صدایشان بیشتر شینده شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب بویژه شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه، اظهار امیدواری کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای رسالت خطیر خود کمک حال مردم دولت و نظام باشند.
مدیرعامل ایرنا صمن قدردانی از خدمات اصحاب رسانه درتوسعه کشور، یادآور شد: شایسته است همه مسئولان و خبرنگاران شرایط بهتری را برای زندگی مردم فراهم کنند تا یاس و ناامیدی برجامعه حاکم نشود، ملت بزرگ ایران شایستگی خیلی بیشتر از اینها را دارند.
در پایان این آیین از خبرنگاران فعال بخش فشافویه و شهرستان ری قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »