کد خبر : 20751
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 11:02

لغو پروازهای لوفت‌هانزا و ایرفرانس به تل‌آویو

لغو پروازهای لوفت‌هانزا و ایرفرانس به تل‌آویو
در پی انفجار تروریستی پیجرهای ارتباطی در لبنان و سوریه و بالا گرفتن نگرانی‌ها از احتمال تشدید تنش در منطقه، شماری از شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌های خود به تل‌آویو، بیروت را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش کلینی نیوز، به دنبال انفجار  تروریستی پیجرهایانفجاری در لبنان، شرکت آلمانی لوفت‌هانزا پروازهای خود به تل‌آویو را تا روز پنجشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریورماه) به حالت تعلیق درآورد.

در پی تشدید تنش و افزایش نگرانی‌ها از بالا گرفتن درگیری نظامی در منطقه، لوفت‌هانزا پروازهای خود به پایتخت‌های دو کشور ایران و رژیم صهیونیستی را تا روز پنج‌شنبه جاری به تعلیق درآورده است.

لوفت‌هانزا همچنین اعلام کرد که هیچ‌یک از هواپیماهای این شرکت در مدت یادشده از حریم هوایی رژیم صهیونیستی و ایران عبور نخواهند کرد.

این شرکت می‌افزاید که شرایط را به دقت تحت بررسی دارد و در روزهای آینده نیز به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد و تصمیم لازم را برای از سرگیری پروازهای خود در حریم هوایی ایران و رژیم صهیونیستی اتخاذ خواهد کرد.

مسافران پروازهای لوفت‌هانزا که دچار خسارت شده‌اند می‌توانند به صورت رایگان برای تاریخ سفر بعدی خود بلیط رزرو کنند یا در غیر این صورت، مبلغ کامل بلیط به آنها بازپرداخت خواهد شد.

شرکت ایرفرانس نیز اعلام کرده که تا همین روز به فرودگاه‌های تل‌آویو و بیروت، پایتخت‌های رژیم صهیونیستی و لبنان پرواز نخواهد کرد.

لوفت‌هانزا پروازهای منظمی از فرودگاه بن‌گوریون به مونیخ و فرانکفورت دارد.از زمان شروع جنگ در ۷ اکتبر سال گذشته، مسیرهای پروازی بسیاری از خطوط هوایی به رژیم صهیونیستی و از آنجا به طور متناوب لغو شده یا بر اساس وضعیت از سرگرفته شده است.

بیشتر ایرلاین‌های خارجی به دنبال جنگ فعالیت‌های خود را در اسرائیل را تعلیق کردند اما برخی اخیرا به‌تدریج پروازها را از سر گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.