کد خبر : 1876
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 21:48

بخشدار فشافویه مطرح کرد:

لزوم برنامه ریزی مدون برای بخش مهاجر پذیر فشافویه

لزوم برنامه ریزی مدون برای بخش مهاجر پذیر فشافویه
بخش فشافویه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ۱۸ استان جنوبی کشور، وجود فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) و وسعت بالا یکی از استراتژیک ترین بخش های استان تهران است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

به گزارش کلینی نیوز، فیض الله امامی بخشدارفشافویه در جلسه شورای اداری فشافویه که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ری و جمعی از مدیران محلی برگزار شد،  گفت: این بخش با دارا بودن جمیعتی در حدود ۵۵ هزار نفر و وجود بزرگترین شهرک صنعتی شمس آباد یکی از مهاجر پذیرترین مناطق کشور است که باید برای افزایش جمعیت این شهر در آینده برنامه ریزی های مدون صورت گیرد.

 امامی ادامه داد: بخش فشافویه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ۱۸ استان جنوبی کشور، وجود فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) و وسعت بالا یکی از استراتژیک ترین بخش های استان تهران است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات بخش حسن آباد فشافویه از سایر شهرستان های استان به آن وارد می شود که باید بررسی شود، تخلیه نخاله های صنعتی و ساختمانی، رها سازی سگ های ولگرد تهران در این منطقه، حضور اتباع بیگانه دارای مجوز و بدون مجوز از مهمترین مشکلات بخش فشافویه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.