کد خبر : 15398
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 10:06

عملیات جنبش مقاومت اسلامی حماس در شهر قدس

عملیات جنبش مقاومت اسلامی حماس در شهر قدس
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شهادت‌طلبانه شهر قدس اشغالی را تبریک گفته و خواهان تشدید مقاومت شد.

به گزارش کلینی نیوز، در هفت مین روز آتش بس میان جنبش مقاومت اسلامی حماس و رزیم صهیونیستی، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی ‌(حماس) مسئولیت عملیات چریکی صبح روز پنحشنبه در شهرک راموت واقع در قدس اشغالی را بر عهده گرفت که در جریان آن ۳ شهرک نشین به هلاکت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد:این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات بی سابقه اشغالگران و ارتکاب کشتار وحشیانه در نوار غزه و کشتن کودکان در جنین انجام شد، همچنانکه این عملیات پاسخی به تعرضات گسترده اشغالگران به حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوزات آنان به حریم مسجد الاقصی و جلوگیری از ورود نمازگزاران به این مکان مقدس بود.
این جنبش فلسطینی افزود: اشغالگران باید در هر شهر، روستا، خیابان و کوچه‌ای مراقب خود باشند چرا که ملت فلسطین برای انتقام خون شهدا و جلوگیری از تجاوزات دشمن علیه میهن بسیج شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری العربیه، محمود المرداوی، از فرماندهان حماس به «العالم‌ العربی» گفت که حمله روز گذشته دو جوان فلسطینی در شهر قدس که حماس مسئولیت آن را پس از کشته‌شدن چهار اسرائیلی برعهده گرفت، هیچ تاثیری بر امکان تمدید آتش‌بس موقت بین دو طرف در نوار غزه ندارد.

المرداوی افزود: «آتش‌بس موقت در غزه، ربطی به آنچه در کرانه باختری و قدس در حال وقوع است، ندارد. او این حوادث را «منازعه باز و مرتبط با حقوق ملی فلسطین» توصیف کرد.

جنبش حماس شهادت دو برادر مبارز عضو گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین به نام‌های مراد و ابراهیم النمر را تسلیت گفت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.