کد خبر : 19578
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 9:06

طرح «نهضت آسفالت مکانیزه» شهرداری حسن آباد درسال ۱۴۰۳

طرح «نهضت آسفالت مکانیزه» شهرداری حسن آباد درسال ۱۴۰۳
شهردار حسن آباد از آغاز فازنخست طرح نهضت آسفالت مكانيزه درسال 1403 با هدف بهسازي معابرشهری شهرحسن آباد خبرداد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرحسن آباد: شیرزادیعقوبی شهردارحسن آباد از آغاز طرح نهضت آسفالت در این شهر خبرداد و اظهار کرد: در راستای عمل به مهم ترین مطالبه شهروندان حسن آباد مبنی بر آسفالت خیابان ها، فازنخست طرح نهضت آسفالت معابرشهردرسال ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغازشده است.

شهردارحسن آباد در ادامه افزود: درسال ۱۴۰۳ اعتباری بالغ بر۲۵۰میلیاردریال جهت اجرای عملیات روکش آسفالت معابرشهراخصاص داده شده است که عملیات ترمیم نوارحفاری ولکه گیربی آسفالت معابرشهرنیز با اختصاص اعتباری انجام خواهدشد.

وی اجرای نهضت آسفالت معابرشهررایکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال های اخیردانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهربوده، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر دردوره ششم مدیریت شهری عملی شد و این امر با اولویت بندی‌های منطقی، رویکرد عدالت محور و توزیع عادلانه خدمات به انجام رسید وهمچنان ادامه دارد.

گفته می شود،  هر سال شهرداری حسن آباد اقدام به آسفالت بلوار اصلی شهر حسن آباد می ورزد که بنا به ادعای رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد میلیاردها تومان برآورده شده است.

شهردار حسن آباد فشافویه در آبان ماه پارسال گفته بود که طی ۸ ماهه نخست سال جاری ۴۶ هزار مترمربع از معابر شهر حسن آباد با اعتباری بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال روکش آسفالت شد.

گفتنی است درسال ۱۴۰۲ هفتادو پنج هزارمترمربع از کوچه ها ومعابرشهربا اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیاردریال آسفالت مکانیزه شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.