کد خبر : 341
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 12:20

در شهرک صنعتی شمس آباد و کارخانه های موجود در بخش فشافویه

طرح شهری توانبخشی مبتنی بر جامعه در بخش فشافویه

طرح شهری توانبخشی مبتنی بر جامعه در بخش فشافویه
بخشدار فشافویه: با نگاه دقیق معلولین ارزیابی شوند و برای ورود به بازار کار با تعریف مشخص در شهرک صنعتی شمس آباد و کارخانه های موجود در بخش فشافویه تلاش صورت گیرد

به گزارش کلینی نیوز به نقل روابط عمومی بخشداری فشافویه، جلسه پیگیری مصوبات شورای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری موسوم به C.B.R به ریاست کریم رئوف بخشدار فشافویه و با حضور پرویزیان معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری و هیات همراه در بخشداری فشافویه برگزار گردید.

کریم رئوف بخشدار فشافویه ضمن بیان پیشنهادهایی در خصوص ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی شهرستان ری اظهار داشت: با نگاه دقیق معلولین ارزیابی شوند و برای ورود به بازار کار با تعریف مشخص در شهرک صنعتی شمس آباد و کارخانه های موجود در بخش فشافویه تلاش صورت گیرد.
کریم رئوف در ادامه گفت: در خصوص نحوه اجرای طرح، چالش‌های موجود و لزوم همکاری هرچه بیشتر دهیاری های تابعه و سایر ادارات  بخش باید بیشتر زمان گذاشت و راهکارهای جدید را ارائه داند.
در ادامه معاون توانبخشی بهزیستی شهرری با بیان اینکه تسهیل گران توسط مجری طرح معرفی می شوند، اذعان داشت: مناسب سازی اماکن و معابر و سوق دادن کمک‌های مردمی به سمت اشتغال‌زایی و توانمند سازی معلولین ضروری و مفید فایده است.
رقیه پرویزیان افزود: ارتباط بین بخشداری و بهزیستی بسیار پراهمیت و کارگشا است.
گفتنی است؛ کریم رئوف بخشدار فشافویه قول هرگونه مساعدت و همکاری با مجموعه مجری C.B.R را دادند و مقرر شد، تسهیل گران با سرپرست مرکز خدمات بهزیستی بخش فشافویه همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.