کد خبر : 3711
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 22:29

شکایت نیلی، عذرخواهی حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار

شکایت نیلی، عذرخواهی حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار
برادر داماد رئیس‌جمهوری ایران، در واکنش به اظهارات رئیس قرارگاه عمار کە او را به عنوان عامل پشت پرده حملات به محمدباقر قالیباف معرفی کرده بود به دادگاه شکایت برد.

به گزارش کلینی نیوز، پس از انتشار فایل صوتی مهدی طائب در همین رابطه و اظهارنظر او در مورد نقش میثم نیلی برادر داماد ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در سیسمونی‌گیت، روز شنبه اعلام شد که میثم نیلی از مهدی طائب که رئیس قرارگاه عمار و برادر رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است شکایت کرده و طائب نیز از نیلی عذرخواهی کرده است.

وکیل میثم نیلی، صاحب امتیاز و مدیرمسئول وب‌سایت «رجانیوز» از «ثبت شکایت» موکل خود علیه  حجت السلام مهدی طائب پس از انتشار فایل صوتی مهدی طائب در همین رابطه و اظهارنظر او در مورد نقش میثم نیلی برادر داماد ابراهیم رئیسی در سیسمونی‌گیت، روز شنبه اعلام شد که میثم نیلی از مهدی طائب که رئیس قرارگاه عمار شکایت کرده و طائب نیز از نیلی عذرخواهی کرده است.

[su_box title=”وکیل نیلی:” radius=”۴″]وکیل نیلی:علیرغم توهین‌ها و افتراهای متعدد علیه موکل بنده در رسانه‌ها، از آن جهت که این مورد به‌طور جدی تکمیل کننده نقشه القای اختلاف میان سران قوا بوده و پس از گذشت دو روز هیچ اقدام اصلاحی از سوی حجت‌الاسلام طائب مشاهده نکردیم، در نهایت مجبور به ثبت شکایت شدیم[/su_box]

به گزارس خبرگزاری ایرنا، در این فایل صوتی که از سوی یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از ایران انتشار یافت، فرمانده قرارگاه عمار در سخنانی با دفاع از رئیس مجلس که سفر اخیر خانواده‌اش به ترکیه جنجال‌ برانگیز شد، ادعایی را در خصوص «میثم نیلی» از فعالان عرصه رسانه و از چهره‌های نزدیک به آیت‌الله رئیسی مطرح کرد.

همزمان با انتشار اظهارات نامبرده‌، شبکه‌های تلویزیونی ضد انقلاب و کانال‌های خبری معاند، مانور گسترده‌ای را درباره ابعاد و پشت صحنه موضوع آغاز کردند.

تداوم این هجمه‌ها موجب شد تا وکیل میثم نیلی امروز با رد هرگونه ارتباط وی با حواشی سفر خانواده رئیس مجلس با موکلش اعلام کند از مهدی طائب به دلیل طرح اتهامات بی اساس و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است.

وکیل نیلی تصریح کرد: «روز گذشته سخنانی از حجت‌الاسلام طائب منتشر شد که وی ادعا می‌کند میثم نیلی یک سر خط ماجرای افشای سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه بوده است».

وی ادامه داد: «علیرغم توهین‌ها و افتراهای متعدد علیه موکل بنده در رسانه‌ها، از آن جهت که این مورد به‌طور جدی تکمیل کننده نقشه القای اختلاف میان سران قوا بوده و پس از گذشت دو روز هیچ اقدام اصلاحی از سوی حجت‌الاسلام طائب مشاهده نکردیم، در نهایت مجبور به ثبت شکایت شدیم».

وی با بیان اینکه «ادعای آقای طائب کذب محض است و آقای نیلی در ماجرای حواشی اخیر مربوط به رئیس مجلس به‌رغم انتقادات جدی، دوستان رسانه‌ای را از تکمیل نقشه دشمن بر حذر می‌داشت»، گفت که شکایت از طائب، ظهر امروز در دادسرای ویژه روحانیت تهران ثبت شد.

پس از انتشار این فایل صوتی که حاشیە‌های زیادی به همراه داشت، مهدی طائب به رسانه‌ها گفت، به دلیل “سوءبرداشت هدفمند رسانه‌های ضدانقلاب” از اظهاراتش، از میثم نیلی عذرخواهی می‌کند.

او با تائید غیر مستقیم اصالت فایل صوتی، آن را تقطیع شدە خوانده و گفتە است: «به هیچ عنوان نگفتم آقای میثم نیلی، این سفر را لو داده یا پشت پرده آن بوده است؛ این ادعا بخشی از سوال یکی از حاضرین بود که بنده برای پاسخ، ابتدا سوال را تکرار و سپس پاسخ گفتم.»

بیشتر بخوانید:

بحث پیرامون سفر خانواده قالبیاف به ترکیه با توییت‌های وحید اشتری، از جریان موسوم به “عدالت‌خواه” به شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها راه یافت.

اشتری تصاویری از همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف را در حال بازگشت از ترکیه در فرودگاه تهران با وسایل زیاد منتشر کرد. این خبر جنجالی در افکار عمومی ایجاد کرد و قالیباف و شعارها و مدعاهای او پیرامون اقتصاد مقاومتی را زیر ضرب برد.

قالیباف پس از سکوتی دو هفته‌ای، سرانجام به این ماجرا واکنش نشان داد و در جلسه‌ای غیررسمی با شماری از نمایندگان، این اقدام را “پروژه تخریب سیاسی خود و مجلس انقلابی” خواند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.