کد خبر : 132
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 18:49

شهر حسن آباد فاقد حمل و نقل عمومی است

شهر حسن آباد فاقد حمل و نقل عمومی است
شهر حسن آباد فاقد حمل و نقل عمومی است و مردم بخش فشافویه برای تردد به مرکز شهرستان ری دچار مشکل هستند.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از خبرگزاری فارس،  شهرداری تهران می تواند با اختصاص تعدادی از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی تهران این مشکل مردم جنوب پایتخت را برطرف کند.

در آذرماه سال ۱۳۹۲ شورای ترافیک بخش فشافویه با حضور آقایان حسن ایلانلو رئیس فعلی شورای شهر حسن‌آباد، آقای رئوف بخشدار فعلی فشافویه، آشتیانی شهردار وقت و جمعی از رانندگان و نماینده شرکت خصوصی بیسیم ایرانیان در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

رآن جلسه  شورای ترافیک بخش فشافویه،آقای حسن ابلانلو ضمن گلایه به رفتار نامطلوب رانندگان شرکت بیسیم ایرانیان با مسافران و از کندی درحرکت اتوبوس‌ها در مسیر شهر حسن‌آباد به شهرری انتقاد کرد.

عدم جاده مناسب و عبور سخت از گردنه صعب‌العبور آ راد کوه برای اتوبوس مدل ۵۵۵ در مسیر رفت‌وبرگشت از عواملی بود که رانندگان اتوبوس خط شهر حسن‌آباد به شهرری در این جلسه بر آن تأکید داشتند.

رانندگان در این جلسه تصریح کردند که فقط در اول وقت کاری و در هنگام عصر ساعات پایان کار آن‌هم به‌صورت محدود مسافران دارند و در طول ساعات روز مسافر قابل‌توجهی از اتوبوس استفاده نمی‌کنند.

گفتنی است، مدتی است مدیریت شهرک صنعتی شمس‌آباد، درمسیر رفت‌وبرگشت از متروی کهریزک به سمت مجتمع صنعتی شمس‌آباد و بالعکس از بزرگراه تهران قم را با چند دستگاه اتوبوس به‌صورت محدود جهت رفاه شاغلین در این مجتمع صنعتی خط را اه‌اندازی کرده است.

ساعات کار اتوبوس‌ها مجتمع صنعتی شمس آباد در ساعات اول صبح و عصر در پایان کار مجتمع صنعتی شمس‌آباد در نظر گرفته‌شده است، در طول ساعات کاری به دلیل اینکه مسافرینی ندارد این خط فعالیت قابل‌توجهی ندارند.

شهردار شهر حسن آباد:شهرهای زیر صدهزار نفر نمی توانند اتوبوسرانی داشته باشند 

آقای شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته: شهرهای زیر صدهزار نفر نمی توانند اتوبوسرانی داشته باشند که این موضوع معضلی برای حسن آباد است لذا باید پیگیری شود تا اتوبوس از شهرداری تهران به حسن آباد منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه عمده درآمد شهرداری ارزش افزوده است، گفت: با منابع درآمد اندک شهرداری نمی توان پروژه جدید تعریف کرد و شهرداری ها باید به سمت جذب سرمایه گذار بروند.

شهردار حسن آباد افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری، حدود ۸۵ میلیارد تومان است و تقریبا نیمی از آن صرف هزینه های جاری می شود و طبق پیش بینی درآمد، فقط با ۴۰ میلیارد تومان آن می توان کار عمرانی انجام داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.