کد خبر : 10538
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 20:30

شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی

شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی
سومین بیانیه وزارت کشور درباره پرونده مسمومیت دانش‌آموزان؛ بعضی از دستگیرشدگان «در اغتشاشات اخیر» فعالیت داشتند

به گزارش کلینی نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی ازعوامل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.

وزارت کشور در سومین بیانیه‌ خود درباره مسمومیت‌های سریالی در مدارس اعلام کرد که «در ۶ استان خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان و البرز» تعدادی عوامل که به «تهیه مواد تحریک‌کننده و انتشار آن» در بین دانش‌آموزان اقدام کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

در این بیانیه آورده شده است که یکی از اعضای این تیم «ضمن انتقال مواد تحریک کننده از طریق فرزند خود» به داخل مدرسه و انتشار آن در بین دانش آموزان، پس از بروز بدحالی تعدادی از دانش آموزان «بلافاصله به تهیه فیلم از آنان در داخل مدرسه و بیمارستان» اقدام کرده است. این بیانیه همچنین تاکید کرده است که این فرد «صحنه بدحالی دانش آموزان را برای رسانه‌های معاند» ارسال کرده است.

در ادامه گفته شده که در مورد یکی از تیم‌های چهار نفره، سه نفر از آنان دارای «سوء سابقه از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر» هستند و «ارتباط آنان با رسانه‌های معاند خارجی محرز شده است».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.