کد خبر : 15625
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 10:02

ششمین جلسه ستاد انتخابات بخش فشافویه برگزارشد

ششمین جلسه ستاد انتخابات بخش فشافویه برگزارشد
ششمین جلسه ستاد انتخابات بخش فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار حوزه فرعی انتخابیه فشافویه و اعضای ستاد در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز، ششمین جلسه ستاد انتخابات بخش فشافویه با موضوع هماهنگی های ستادی و بررسی چالش ها و نقاط قوت و ضعف در برگزاری انتخابات ادوار گذشته با حضور هادی حسین خانی بخشدار حوزه فرعی انتخابیه فشافویه و اعضای ستاد برگزار شد.

آقای هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در این جلسه اظهارداشت:برگزاری انتخابات اصلی ترین اولویت بخشداری است که با تشکیل هیات های اجرایی و نظارت و همچنین تعیین شعب اخذ رای، از ماه های گذشته امور مرتبط با انتخابات در بخش فشافویه آغاز شده است.

وی افزود:برای انتخابات اسفندماه با تدابیر صورت گرفته چهار اصل با عنوان “امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت” معین شده که بایستی سرلوحه کار قرار گرفته و با تمام توان و ظرفیت برای تحقق آن در بخش فشافویه تلاش کرد.

بخشدار فشافویه  تاکید کرد که همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم و اعضای ستاد انتخابات بخش فشافویه طبق وظایف محوله، با محوریت قانون در تمامی فرایند انتخابات به بهترین نحو مطلوب وظایف خود را انجام دهند.

شهرستان ری یکی از حوزه های انتخابیه فرعی از حوزه انتخابیه اصلی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است که دارای ۱۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری و ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.