کد خبر : 15553
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 8:35

سلاح مقاومت عراق در حمله به ایلات رژیم صهیونیستی

سلاح مقاومت عراق در حمله به ایلات رژیم صهیونیستی
سخنگوی گردان های سیدالشهدا (ع) در عراق گفت: پیام گروه های مقاومت همواره مقاومت در برابر اشغالگری است.

به گزارش کلینی نیوز، شیخ کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان های سیدالشهدا(ع) در عراق در گفت وگو با برنامه «ضیف و حوار» شبکه خبری العالم در باره استراتژی مقاومت عراق و یاری به مقاومت فلسطین در جریان تجاوز به غزه اظهار داشت: اقدامات گروه‌های مقاومت حامی غزه فقط معنوی نیست زیرا دشمن کودکان و زنان فلسطینی را هدف قرارداده است، پس باید با زبان قدرت با دشمن صحبت کرد نه فقط با زبان تظاهرات و فعالیت‌های مردمی و سیاسی چون دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.

وی با بیان این که پدافند مقاومت قادر است معادله ضربه را با ضربه و کشتار را با کشتار ایجاد کند، تصریح کرد،‌ اشغالگران آمریکایی وقتی متوجه شدند که واکنش‌های گروه های مقاومت می تواند بسیار شدید باشد به‌ ویژه پس از افزایش برد موشک‌ها و پهپادها و رسیدن آنها به ایلات اسرائیل و ناتوانی سیستم‌های پدافندی در هدف قرار دادن آنها، شوکه شدند.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا تاکید کرد: همه اهداف آمریکایی و اسرائیلی در تیررس مقاومت عراق است، اشغالگران باید نوع تسلیحات مقاومت را درک کنند.

 الفرطوسی ازفود:گردان‌های سیدالشهدا یکی از گروه‌های مقاومت عراق است که در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه که با پشتیبانی و حمایت نظامی آمریکا صورت می گیرد، اعلام کرد اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.