کد خبر : 2396
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 12:22

سطح امکانات درمانی و بهداشتی در حسن آباد متناسب با جمعیت آن نیست

سطح امکانات درمانی و بهداشتی در حسن آباد متناسب با جمعیت آن نیست
نتایج بررسی ها و مطالعاتی که در این حوزه بدست آمده است  نشان میدهد سطح امکانات درمانی و بهداشتی در حسن آباد متناسب با جمعیت آن نمی باشد.

کلینی نیوز در جلسه ملاقات عمومی که با حضور’ هدایت الله جمالی پور’ و مسوولین دستگاه های ذیربط در مصلی نماز جمعه حسن آباد تشکیل شد جمعی از شهروندان مشکلات و مطالبات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

جمالی پور مهم ترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال و کاهش نرخ تورم در کشور دانست و اظهار داشت: مردم نقش بسزایی در ایجاد و حفظ نظام اسلامی دارند و مدیران نیز جدا از آنها نیستند تا با توجه و امعان نظر به مطالبات و پیشنهادهای مردم ، جلب رضایت حداکثری نسبت به نظام و دولت محقق شود.

فرماندار ری در ادامه افزود: با شروع بکار و تدبیر دولت یازدهم خوشبختانه موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف در سراسر کشور بدست آمده است. مقام عالی دولت در شهرستان در خصوص وضعیت نابسامان بهداشت و درمان این شهر بیان داشت:نتایج بررسی ها و مطالعاتی که در این حوزه بدست آمده است نشان میدهد سطح امکانات درمانی و بهداشتی در حسن آباد متناسب با جمعیت آن نمی باشد و در جلسه ای که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت مقرر شد تا در دو هفته آینده طی سفری که به شهرستان ری خواهند داشت این مشکلات بررسی و در راستای رفع آنها اقدامات مناسبی انجام شود.

جمالی پور در خصوص احداث کمربندی حسن آباد نیز اظهار داشت: این یک مطالبه به حق مردم است تا جایی که به دلیل عبور خودروهای سنگین همواره دچار معضلات و مشکلات فراوان و غیر قابل جبرانی شده اند که با توجه به مشکلاتی موجود در حوزه های ساخت و ساز و عمران برای احداث کمربندی به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت.

جمالی پوردر ادامه با تقدیر از عملکرد شایسته شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن اباد ،عمران و ابادی این شهر را نتیجه تعامل و همراهی مدیریت شهری دانست و افزود :مدیریت شهری وقتی در فریضه خدمت به مردم موفق است که بتواند ضمن همراهی و همیاری همه ادارات ،مشارکت مردم را نیز همراه داشته باشد.

وی از اهتمام  امام  جمعه حسن آباد در خصوص حل مشکلات مردم و ایجاد همدلی بین ادارات شهر و مسولین شهرستانی تقدیر کرد و افزود:  رفتار ارشمند امام جمعه حسن آباد  نتایج  بسیار مناسبی برای منطقه داشته است و باعث همبستگی  اجتماعی در شهر شده است.

هدایت الله جمالی پور گفت:در بیانات امام جمعه این بخش مستمع مشکلاتی بودیم که انصافا باید مورد توجه قرار گیرد و من این موضوعات را می پذیرم که برخی مشکلات از جمله موضوع کمربندی شهر حسن آباد و مشکلات کشاورزی باید در دستور کار اساسی ما باشد.

وی در ادامه افزود: مشکل آب کشاورزی، مشکلی اقلیمی است که تمام کشور و بخشی از جهان از جمله خاورمیانه از ان رنج می برند.

جمالی پور خاطرنشان کرد:با توجه به محدویت های آب در کشور  ما باید مدیریت درست منابع آبی را در دستور کار قرار دهیم.

معاون استادندارتهران  در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سفر رییس جمهور محترم به شهرستان ری بتوانیم با همت و کمک دولت این پروژه را به سرانجام برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.