کد خبر : 20003
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 9:54

رژیم صهیونیستی خطرناک‌ترین تروریسم دولتی در جهان

رژیم صهیونیستی خطرناک‌ترین تروریسم دولتی در جهان
اسراییل بر پایه غصب، کشتار و بی قانونی ایجاد شده و برای بقا، همواره خوی درندگی خود را به نمایش گذاشته است. صهیونیست‌ها از همان ابتدا به سرکوب شکنجه و در بند نمودن فلسطینیان دست زدند و با راه اندازی ترور و کشتار به بزرگترین دولت تروریست در جهان تبدیل شدند.

به گزارش کلینی نیوز، ترور موضوع جدیدی در سیاست های رژیم صهیونیستی به شمار نمی ‌رود و پرونده این رژیم از آغاز تشکیل در سال ۱۹۴۸ تاکنون شمار زیادی از عملیات های ترور را در خود جای داده است. و هنوز هم یاد و خاطره سیاستمداران‌، اندیشمندان و دانشمندانی همچون فتحی شقاقی، عماد مغنیه و … که قربانی این سیاست شده اند، ‌در اذهان باقی است.

رژیم صهیونیستی از دهه ۱۹۵۰، سیاست ترور و تصفیه را به عنوان یک دکترین ثابت خود اتخاذ کرده بدون اینکه به عواقب سیاسی و قانونی این اقدام وحشیانه و ضدانسانی توجه کند.

تنها چند ماه از اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی گذشته بود که ترورها در این رژیم کلید خورد؛ هنگامی که باندهای صهیونیستی، «فولکه برنادوت» دیپلمات ارشد سوئدی و میانجی سازمان ملل متحد بین اعراب و اسرائیل ترور کردند. او ایده‌ هایی برای صلح ارائه داده بود که از جمله آن پایان دادن به مهاجرت یهودیان به سرزمین‌ های فلسطین و باقی ماندن بیت المقدس تحت حاکمیت عربی بود.

 رژیم صهیونیستی غالبا به طور رسمی مسئولیت ترورهای فرامرزی خود را نمی ‌پذیرد و معمولا از طریق خبرنگاران، نویسندگان و رسانه‌های خود پس از گذشت سال‌ ها از عملیات ترور به ارتکاب آن اعتراف می ‌کند.

درتازه ‌ترین عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی  ترور شهیداسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران و به دعوت این کشور به تهران آمده بود، هدف ترور اسراییل قرار گرفت و به شهادت رسید.

هر چند اسرائیل تاکنون، مسئولیت این ترور را به طور رسمی به عهده نگرفته است، اما سابقه این رژیم سفاک و همچنین شواهد و قراین موجود، مؤیِّد آن است که این اقدام به طور مشخص از جانب صهیونیست‌های تروریست صورت گرفته است.

اسراییل بر پایه غصب، کشتار و بی قانونی ایجاد شده و برای بقا، همواره خوی درندگی خود را به نمایش گذاشته است. صهیونیست‌ها از همان ابتدا به سرکوب شکنجه و در بند نمودن فلسطینیان دست زدند و با راه اندازی ترور و کشتار به بزرگترین دولت تروریست در جهان تبدیل شدند.

اقدام به ترور صهیونیست‌ها تنها در فلسطین و لبنان محدود نشده و در جای‌جای جهان مرتکب این جنایت که ضد قوانین بین‌المللی می‌باشد، می‌شوند. در این اواخر، اسراییل قنسولگری ایران در سوریه را هدف قرار داد که منجر به شهادت چند تن از فرماندهان نظامی این کشور گردید.

با ترور شهید اسماعیل هنیه آن هم پایتخت جمهوری اسلامی ایران، اسراییل عملا جنگ تمام عیاری را علیه محور مقاومت و مخصوصا ایران آغاز کرده است که پیامد‌های آن بسیار سنگین و خطرناک خواهد بود.

غاصبان فلسطین که حیات خود را متزلزل و رو به افول می‌بینند، دست بر هر عملی می‌زنند تا از نابودی خویش جلوگیری نمایند اما غافل از این اند که با ارتکاب این قبیل جنایات و نقض قوانین بین‌المللی، زمینه شکست و نابودی خود را تسهیل می‌کنند.
همانطور که در طول ۱۰ ماه گذشته اسراییل دستاوردی در غزه به دست نیاورده است، سعی دارد تا با ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت، شکست خود را جبران و بقای خود را تضمین نمایند، اما با شهادت هر شهید، اراده‌ی رزمندگان مقاومت راسخ‌تر خواهد شد که به موجودیت اسراییل پایان خواهد داد.

اینک عزم جبهه مقاومت و مخصوصا جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به صهیونیست ها بیش از هر زمانی جزم‌تر شده است و اسراییل در سکوت مرگبار همراه با ترس و وحشت به سر می‌برد.

مسلمانان و آزادگان جهان باید خود را برای مبارزه‌ای همه جانبه با اسراییل آماده کنند که اگر سکوت و بی تفاوتی صورت بگیرد، صهیونیست ها سرزمین‌های اسلامی را به میدان ترور و کشتار مسلمانان تبدیل خواند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.