کد خبر : 19258
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 15:50

رهبر انصارالله یمن:ناوهای امریکایی به شکل تحقیرآمیزی تحت تعقیب قرار می‌گیرند

رهبر انصارالله یمن:ناوهای امریکایی به شکل تحقیرآمیزی تحت تعقیب قرار می‌گیرند
بدرالدین عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنان امروز خود درباره آخرین تحولات فلسطین، از اجرای عملیات مشترک جدید با مقاومت اسلامی در عراق علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از  روسیا الیوم، عبدالملک الحوثی با بیان اینکه نیروهای مسلح یمنی ۴ عملیات مشترک با مقاومت عراق انجام دادند، تاکید کرد این مسیر بسیار مهمی است که امیدهای همه ملت های عرب را  برای اتحاد، همکاری و تجسم و تبلور برادری محقق می کند.

وی در خصوص آمار عملیات یمن در حمایت از غزه تصریح کرد نیروهای مسلح  انصار الله در هفته جاری ۴ عملیات مقتدرانه با ۷ موشک بالستیک و بالدار و یک فروند شهپاد انجام دادند که می تواند حدود ۱.۵ تن مواد منفجره را حمل و یک انفجار بزرگ ایجاد می کند که باعث آسیب شدید به کشتی های دشمن می شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ترس و وحشت دشمنان از شناورهای هدایت پذیر از راه دور(شهپاد) و قدرت ویرانگر آنها افزود: عملیات بسیار تأثیرگذار یمنی ها ادامه خواهد داشت و این عملیات  تأثیر آشکاری بر امریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها دارد.

الحوثی با اشاره به تضعیف موقعیت امریکا و اینکه واشنگتن تلاش می کند دیگران را علیه یمن درگیر کند، گفت: جهان نظاره گر این است که امریکایی‌ها چطور در دریای سرخ مورد حمله قرار می‌گیرند و چطور ناو‌های جنگی و ناو‌های هواپیمابر آن‌ها در وضعیتی تحقیر آمیز تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

۱۱خردادماه امسال، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه امروز خود اعلام کرد که نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

مقامات آمریکایی می‌گویند بعید است که این حملات به این زودی پایان یابد، و این نگرانی‌ها را برانگیخته است که ایالات متحده در بن بست پرهزینه و ناپایداری گیر کرده است. حوثی‌ها توانسته‌اند واشنگتن را به یک درگیری طولانی‌مدت، پرهزینه و کاهش‌دهنده منابع بکشانند و هزینه‌های حمل‌ونقل را به مراتب بالاتر ببرند… ایالات متحده باید هزینه‌های مالی فزاینده و فرسودگی کشتی‌های جنگی خود را متحمل شود.»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.