کد خبر : 290
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 14:13

رئیس ناحیه برق فشافویه

رفع مشکل افت ولتاژ و قطع مکرر برق در فشافویه

رفع مشکل افت ولتاژ و قطع مکرر برق در فشافویه
رئیس ناحیه برق شهر حسن آباد گفت: مشکل قطعی و کاهش ولتاژ برق در بخش غربی شهر حسن آباد فشافویه با اقدام جهادی دستگاه‌های خدمات رسان و تعویض تجهیزات برطرف شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، علی زرمسلک رئیس ناحیه برق حسن‌آباد شهرستان ری با اشاره به رفع مشکل افت ولتاژ و قطع مکرر برق در فشافویه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فیدر اصلی برق که بخش غربی شهر را تغذیه می‌کند به دلیل مصرف بالا از سرخط اصلی پست فوق توزیع آسیب دیده بود که احیای آن امکان پذیر نبود و مجبور به تعویض ۱۷۵ متر کابل در این محوطه شدیم.

وی افزود: در پی مشکلات متعددی که در زمینه قطع برق در حوزه غربی شهر حسن‌آباد وجود داشت در این محدوده چندین بار اقدام به تعمیر کابل اصلی برق کردیم که با توجه به فرسودگی شبکه، نتایج قابل قبولی در پی نداشت لذا تصمیم به تعویض این قطعات گرفته شد.

رئیس ناحیه برق حسن‌آباد در ادامه گفت: این عملیات ضربتی و با کمک شهرداری حسن‌آباد و بخشداری فشافویه در کمتر از ۴۸ ساعت اجرایی شد و اگر کمک‌های شایان توجه شهرداری در حفاری‌ها نبود اجرای این عملیات به یک هفته زمان نیاز داشت.

زرمسلک تصریح کرد: پیش از تعویض این قطعات در این حوزه از شهر در زمان افزایش مصرف برق مشکلاتی در خصوص قطع مکرر برق وجود داشت اما این افت ولتاژ هیچ‌گونه آسیبی را بر وسایل برقی شهروندان وارد نکرده و تنها با قطع برق مواجه بودند که امروز این مشکل نیز برطرف شده است.

رئیس ناحیه برق حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه ناحیه برق منطقه فشافویه بر اساس بررسی‌های انجام گرفته نیاز به تعویض ۸ فیدر دیگر نیز وجود دارد که با پیگیری‌های انجام گرفته در سال آینده امکان اجرای این عملیات وجود خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »