کد خبر : 15096
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 8:52

مرتضی شعبانی نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه، مطالبات اصلی مردم این شهر را اعلام کرد

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه، مطالبات اصلی مردم این شهر را اعلام کرد
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد:برخی از مسائل و مطالبات مردمی نیاز به اعتبارات نیست بلکه نیازمند نظارت جدی می‌باشد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری برنا از تهران،حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد جلسه شورای اداری با تاکید بر بحث سلامت و درمان مردم منطقه و مطالبات شهروندان در این خصوص گفت:عموم مردم به طور جدی در بحث درمان درخواست رسیدگی به وضعیت را دارند و یکی از مهمترین درخواست های مردم درباره درمانگاه تامین اجتماعی است که ارائه خدمات تخصصی و شبانه روزی بشود چراکه فاصله نزدیکترین بیمارستان به شهر حسن آباد ۳۵ کیلومتر است و در مواقع اورژانسی خطرات زیادی برای بیمار دارد.

او همچنین به یکی از مطالبات قدیمی در بحث کمربندی اشاره کرد و گفت: عبور ۱۷ استان از مسیر مرکزی شهر باعث شده هر ساله میلیاردها تومان هزینه آسفالت بلوار اصلی شهر شود که این امر سبب گردیده تا بودجه و اعتباراتی که شهرداری باید به موضوعات دیگر اختصاص بدهد را صرف بازسازی آسفالت مسیر کند.

آقای ایلانلو افزود: طرح مطالعاتی احداث کمربندی حدود ۱۰ سال پیش تهیه شده و در اداره راه و ترابری موجود است ولی هیچ عملیات اجرایی انجام نشده است.

وی در خصوص وضعیت آب شرب منطقه گفت با گله مندی گفت: در حاضر آب مصرفی شهر از طریق چاه در حال تامین است اما نکته‌ای که هست در زمان فرمانداران قبل قول‌هایی داده شد که طرحی به عنوان رینگ قمر بنی هاشم تهیه و اقدام مطالعاتی آن انجام شده است و اعتبار اولیه هم برای انتقال آب اختصاص داده شده است اما متاسفانه هنوز هیچگونه عملیات اجرایی در این باره صورت نگرفته است.

رئیس شورای شهر حسن آباد موضوع حمل و نقل را از مشکلات مهم در منطقه تلقی کرد و گفت : سفری که آقای رئیس جمهور به شهر حسن آباد داشتند این مسئله عنوان شد و درخواست کردند که طرح مطالعاتی انتقال خط مترو به حسن آباد انجام شود تا مردم هم بتوانند از امکانات حمل و نقل بهره‌مند شوند و البته قول مساعد در خصوص ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز داده شده بود که هنوز به این مسئله هم توجهی نشده است، هرچند آقای شهردار در اقدامی جدید نسبت به خرید ۵ دستگاه مینی بوس اقدام نموده و در مرحله پلاک گذاری است و به زودی به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شود.

آقای ایلانلو با تاکید براینکه موارد و مشکلات مطرح شده می‌طلبد که به عنوان طرح ملی و استانی از محل اعتبارات دولتی صورت پذیرد گفت: در واقع برای تحقق برخی از مسائل و مطالبات مردمی نیاز به اعتبارات نیست بلکه نیازمند نظارت جدی می‌باشد، برای مثال یکی از گلایه‌های عموم مردم حسن آباد بحث کوچک شدن و بی‌کیفیت بودن نان می‌باشد.

رئیس شورای شهر حسن آباد در پایان گفت: نبودن اتاق اصناف نیز یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم شهر حسن آباد است و مردم از قیمت و کیفیت ناراضی هستند و باید برای رسیدگی گشت تعزیرات و نظارت جدی بر گران فروشی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »