کد خبر : 14742
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 9:52

دیدار سیدحسن نصرالله با سران مقاومت فلسطین

دیدار سیدحسن نصرالله با سران مقاومت فلسطین
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس برای بررسی تحولات عملیات «طوفان الاقصی» دیدار کرد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از «روسیا الیوم» در بیانیه صادره از رسانه حزب الله لبنان آمده است: در این دیدار به حوادث اخیر در نوار غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و پیامدهای آن در تمامی سطوح و نیز درگیری های جاری در مرزهای لبنان و اسرائیل پرداخته شد.

در این دیدار مواضع اتخاذ شده در سطح بین المللی و منطقه ای و اقداماتی که طرف های محور مقاومت در این مرحله حساس باید انجام دهند، مورد ارزیابی قرار گرفت و راه‌های دستیابی به پیروزی واقعی مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوزات در غزه و کرانه باختری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سه طرف موافقت کردند که به هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات به طور روزانه و پیوسته ادامه دهند.

این نخستین حضور رسانه ای سید حسن نصرالله از آغاز عملیات طوفان الاقصی است.

سید حسن نصرالله امروز چهارشنبه (سوم آبان ماه) با ارسال پیامی به واحدها و نهادهای رسانه ای حزب بر نامگذاری شهدای هفتم اکتبر به عنوان «شهدای راه قدس» تاکید کرد.

عملیات مستمر مقاومت اسلامی در لبنان که از ۸ اکتبر همزمان با آغاز تجاوزات اشغالگر به نوار غزه در پی نبرد «طوفان الاقصی» آغاز شد، خسارات بی‌سابقه‌ای برای اشغالگران در جبهه شمالی بر جای گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.