کد خبر : 5025
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 16:29

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با شهردار حسن‌آباد فشافویه

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با شهردار حسن‌آباد فشافویه
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن‌آباد به‌ویژه در خصوص حمایت از برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان، بر تداوم همکاری جهت رشد ورزش شهر و تعامل در اجرای برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان تأکید کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، صبح  شنبه ۱۷ خردادماه حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به همراه حسنی رئیس اداره ورزش وجوانان بخش فشافویه و چند تن از همکاران، با شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد دیدار و گفتگوکرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر و تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن‌آباد به‌ویژه در خصوص حمایت از برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان، بر تداوم همکاری جهت رشد ورزش شهر و تعامل در اجرای برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان تأکید کردند.

بیشتر بخوانید:

 

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد ضمن اشاره به فعالیت‌ها و خدمات گسترده شهرداری و شورای اسلامی شهر به امر ورزش، آمادگی مدیریت شهری را مبنی بر همکاری برای هرگونه اقداماتی که موجب گرایش جوانان به ورزش می‌گردد را اعلام نمودند.

 گفتنی است خدمات گسترده شهرداری حسن آباد محدود به ایجاد سالن ورزشی نمی شود، بلکه کمک های نقدی به  ورزشهای مختلف توسط شهرداری حسن آباد راه را برای ایجاد جذب جوانان به ورزش را هموار کرده است.

در سال جاری، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهرحسن آباد به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت که با تائید و هماهنگی اداره ورزش بخش فشافویه در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.