کد خبر : 360
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 13:07

تقدیر از مهدیه حکمت سرا

دیدار بخشدار فشافویه با نائب قهرمان مسابقات بین المللی دو میدانی جام امام رضا(ع)

دیدار بخشدار فشافویه با نائب قهرمان مسابقات بین المللی دو میدانی جام امام رضا(ع)
بخشدار فشافویه با همراهی د رئیس اداره ورزش و جوانان فشافویه و دیگر مسئولین شهر، با حضور درمنزل خانم مهدیه نایب قهرمان ایران در پرتاب چکش دیدار کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، کریم رئوف بخشدار فشافویه با اشاره به ضرورت تقویت روحیه در بین ورزشکاران از پررنگ شدن حضور بانوان در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی با رعایت موازین اسلامی و اعتقادی به برکت انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود اهداف و اولویت ها باید بر اساس خواسته مردم پایه گذاری و دنبال شود که بانوان نیز نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل داده و نباید ازمطالبات و خواسته های آنان غافل شد.

در این دیدار آقای حاجیوند، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه، ضمن آرزوی موفقیت بر نائب قهرمان کشور افزود:خانم حکمت سرا که از امیدهای المپیکی ایران محسوب می شوند امیدواریم  انشالله ایشان دربازیهای جهانی  المپیک  ببینیم
در پایان از مهدیه حکمت سرا نائب قهرمان مسابقات بین المللی دومیدانی(ماده پرتاب چکش) جام مسابقات بین المللی امام رضا(ع) با اهدای لوح، تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

گفتنی است، خانم مهدیه حکمت سرا در ماده “پرتاپ چکش” ازبخش فشافویه شهرستان ری با پرتاب ۵۲.۲۵ متر با اختلاف۴ سانتی متر، نایب قهرمانی بین المللی این دوره از مسابقات شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.