کد خبر : 17442
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 8:16

دو سفر با یک بلیط به عربستان و قطر سفر کنید

دو سفر با یک بلیط به عربستان و قطر سفر کنید
عربستان سعودی و قطر برای معرفی‌ جاذبه‌های گردشگری و تشویق گردشگران به بازدید از این کشورها طرحی تبلیغاتی را تدوین کرده‌اند که بر اساس آن گردشگران با خرید یک بلیط گردشگری می‌توانند از جاذبه های دو کشور بازدید کنند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  الشرق، سازمان های گردشگری عربستان و قطر با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین، به معرفی برجسته‌ترین جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری هر دو کشور پرداختند و این نمایشگاه را فرصتی فوق‌العاده برای بازدیدکنندگان بین‌المللی دانستند.

مقامات سعودی و قطری با راه‌اندازی این پویش تلاش می‌کنند گردشگران را تشویق کنند با رزرو کردن یک سفر اکتشافی، بتوانند از برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری، مراکز فرهنگی و مکان‌های تاریخی در  هر دو کشور بازدید کنند.

به گزارش الجزیره،احمد بن عقیل الخطیب وزیر گردشگری و رئیس هیئت مدیره سازمان گردشگری عربستان، در مراسم جشنی به مناسبت رسیدن به سطح میزبانی از ۱۰۰ میلیون گردشگر در سال ۲۰۲۳، تصریح کرد: دستیابی به یکی از اهداف چشم انداز عربستان هفت سال زودتر و در نتیجه بالا بردن سقف آرزوها و بلندپروازی های کشور برای رساندن این تعداد به ۱۵۰ میلیون گردشگر تا سال ۲۰۳۰ تحقق پیدا کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.