کد خبر : 1883
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 19:24

دولت تدبیر ۲۶۶ میلیارد ریال دربخش فشافویه هزینه کرده است

دولت تدبیر ۲۶۶ میلیارد ریال دربخش فشافویه هزینه کرده است
بخشدارفشافویه گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال از ابتدای دولت تدبیر و امید برای توسعه روستاهای دارای دهیاری بخش حسن آباد فشافویه هزینه شده است.

به گزارش کلینی نیوز، فیض الله امامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۰ درصد اعتبارات دولت با تأیید شوراهای اسلامی بخش شهر و روستا در بخش‌های عمرانی و ۴۰ درصد دیگر نیز در حوزه‌های جاری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شهر و روستاهای بخش حسن آباد فشافویه به واسطه وجود بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه مهاجر پذیر هستند، افزود: دولت تدبیر و امید با اختصاص اعتبارات مناسب گام‌های مؤثر در توسعه روستاهای دارای دهیاری در این بخش انجام داده است.

امامی یادآور شد: سه سالن ورزش چند منظوره با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای زیوان، کلین و ابراهیم آباد احداث و یا در حال تکمیل است.

بخشدارفشافویه اضافه کرد: پنج ساختمان دهیاری با کاربری اداری، خدماتی و تجاری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در روستاهای کلین، زیوان، ابراهیم آباد، خانلق و کنارگرد احداث شده است.

امامی با بیان اینکه یکی از برنامه اصلی دولت توجه به فضای سبز و ایجاد بوستان در روستاها است، تصریح کرد: بخشداری فشافویه از سال ۹۲ تاکنون در حدود ۱۸ میلیارد ریال در حوزه توسعه فضای سبز و احداث بوستان در روستاها هزینه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین بخشداری فشافویه ۳۱ میلیارد ریال نیز در حوزه بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستای طی ۶ سال گذشته هزینه کرده تا مردم از رفاه و آسایش خوبی برخوردار باشند.

امامی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای بخش فشافویه به دلیل نداشت دهیاری و خالی از سکنه بودن تا قبل از دولت دکتر روحانی اعتبارات در خور توجهی دریافت نکرده‌اند افزود: اعتبارات عمرانی در این دولت در تاریخ بخشداری حسن آباد فشافویه بی نظیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.