کد خبر : 20213
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 18:05

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیسیتی به جنوب لبنان ۱۵ کشته و مجروح برجای گذاشت

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیسیتی به جنوب لبنان ۱۵ کشته و مجروح برجای گذاشت
در جریان حمله جنگنده های رژیم صهیونیسیتی به جنوب لبنان منجر به شهادت ۱۰ نفر و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در بمباران روز (شنبه) صهیونیست ها به منطقه غیر نظامی وادی کفور در جنوب این کشور شد.

به گزارش کلینی نیوز، ارتش رژیم صهیونیسیتی اعلام کرد، یکی از فرماندهان ارشد یگان رضوان، متشکل از “نیروهای نخبه” حزب‌الله لبنان در حمله‌ای هوایی کشته شده است.

وزارت بهداشت لبنان شنبه ۲۷ مرداد اعلام کرد که در حمله هوایی صهیونیسیتی در شامگاه شنبه به یک ساختمان مسکونی در شهر نبطیه در جنوب لبنان، ۱۰ نفر از جمله یک زن و دو کودکش کشته و ۵ نفر زخمی شدند.
این در حالی است که شهروندان همین منطقه ضمن تکذیب حضور هیچ‌یک از عوامل حزب‌الله در این ساختمان تاکید کردند که این حمله، یک مرکز تجاری را هدف قرار داده است.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای، این حمله هوایی را محکوم کرد و آن را “جنایتی آشکار علیه حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه” خواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه با استناد به گفته‌های مقامات لبنان و بیانیه‌های حزب‌الله، تشدید تنش‌های میان اسرائیل و حزب‌الله، تا این لحظه به کشته شدن دست کم ۵۶۵ نفر در لبنان از جمله حداقل ۱۱۶ غیرنظامی انجامیده است.

مقامات اسرائیلی نیز از کشته شدن ۲۲ سرباز و دست کم ۲۶ غیرنظامی شامل ۱۲ نفر در جولان اشغالی سوریه از آغاز تشدید تنش‌ها خبر دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.