کد خبر : 10533
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 18:22

در حمله اسرائیل به کرانه باختری شش فلسطینی کشته و چندین تن زخمی شدند

در حمله اسرائیل به کرانه باختری شش فلسطینی کشته و چندین تن زخمی شدند
به گفته شاهدان، نیروهای اسرائیلی خانه‌ای را در اردوگاه محاصره کردند و سپس درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آن‌ها با مردان مسلحی که در داخل خانه بودند درگرفت. این شاهدان همچنین گفتند که نیروهای اسرائیلی دو موشک به سمت این خانه شلیک کردند.

به گزارش کلینی نیوز، مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی می‌گویند در جریان حمله روز سه‌شنبه ارتش اسرائیل به اردوگاه آوارگان در جنین، در کرانه باختری، دست‌کم شش نفر کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش یورونیوز، به گفته شاهدان، نیروهای اسرائیلی خانه‌ای را در اردوگاه محاصره کردند و سپس درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آن‌ها با مردان مسلحی که در داخل خانه بودند درگرفت. این شاهدان همچنین گفتند که نیروهای اسرائیلی دو موشک به سمت این خانه شلیک کردند.

در همین رابطه ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که نیروهای امنیتی اسرائیل در اردوگاه جنین در حال «عملیات» هستند.

در پی این عملیات، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطینی از شهادت ۶ فلسطینی خبر داد که یک نفر از آن‌ها ۴۹ سال و پنج نفر دیگر بین ۲۲ تا ۲۹ سال سن داشتند.

ارتش اسرائیل حدود یک ماه پیش (۶ بهمن) نیز حمله گسترده به اردوگاه آوارگان در جنین داشت که طی آن ۹ فلسطینی از جمله یک زن ۶۰ ساله کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.