کد خبر : 141
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 19:17

آئین نواختن زنگ انقلاب:

نواختن زنگ نمادین انقلاب اسلامی در اولین روز از دهه فجر توسط بخشدار فشافویه

نواختن زنگ نمادین انقلاب اسلامی در اولین روز از دهه فجر توسط بخشدار فشافویه
کریم رئوف بخشدار فشافویه در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه هاجر روستای ابراهیم‌آباد از امام (ره) و انقلاب اسلامی با عنوان انقلابی مردمی با اثربخشی جهانی یادکرد.

 به گزارش کلینی نیوز به نقل ازروابط عمومی بخشداری فشافویه، امروز ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در نخستین روز از ایام دهه فجر؛ مراسم نواختن زنگ نمادین انقلاب اسلامی به مناسبت لحظه‌ی ورود تاریخی و سرنوشت‌ساز حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه هاجر روستای ابراهیم‌آباد برگزار شد.
هرسال ۱۲ بهمن‌، هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ساعت ۹ صبح، زنگ مدارس، سوت قطارها، کشتی‌ها به صدا درمی‌آید و زنگ انقلاب در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس مختلف این آیین‌ها با شعار محوری انقلاب اسلامی برگزار شد.

این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با اولویت فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های مختلف گروهی اجرا خواهند شد.

به گزارش کلینی نیوز، کریم رئوف بخشدار فشافویه ضمن تبریک ایام گرامیداشت دهه‌ مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) انقلاب اسلامی را حادثه‌ای شگرف و ویژه توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی با اثربخشی جهانی است.

موسی کاظمی سرپرست آموزش‌وپرورش فشافویه نیز با تبریک روزهای پرخاطره و غرورآفرین دهه فجر، نهضت امام خمینی (ره) را نهضتی برگرفته از اندیشه‌های مذهبی به‌ویژه حادثه عاشورا دانست و یاد و خاطره‌ی همه شهدا مخصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای فرهنگی را گرامی داشت.

در این مراسم پس از اجرای زیبای گارد پرچم و حاملان قرآن کریم توسط دانش آموزان برگزار و زنگ انقلاب اسلامی در لحظه تاریخی ورود امام راحل (ره) به صدا درآمد.

این آیین با حضور کریم رئوف بخشدار فشافویه، حجت‌الاسلام درگاهی امام‌جمعه فشافویه، حسن ایلانلو رئیس شورای شهر حسن‌آباد، موسی کاظمی سرپرست آموزش‌وپرورش فشافویه، نفر نائب رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه، سرگرد مراد زاده جانشین کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد، جمعی از فرهنگیان، نمایندگان دانش آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.