کد خبر : 10664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 14:11

درسی برای اپوزیسیون ایران

درسی برای اپوزیسیون ایران

به گزارش کلینی نیوز، سعید ونکی،خبرنگار پایگاه خبری الف معتقد است که برای کشورهایی که هدایت‌گر این عروسک‌های خیمه شب‌بازی‌اند، تامین منافع‌شان بر هر امر دیگری ارجحیت دارد و چه بسا با کم کردن سطح تخاصم بین ایران و برخی کشورها که پذیرای سرکرده‌های مخالفین هستند، یکی از مسائلی که مورد صلح قرار می‌گیرد، همین

به گزارش کلینی نیوز، سعید ونکی،خبرنگار پایگاه خبری الف معتقد است که برای کشورهایی که هدایت‌گر این عروسک‌های خیمه شب‌بازی‌اند، تامین منافع‌شان بر هر امر دیگری ارجحیت دارد و چه بسا با کم کردن سطح تخاصم بین ایران و برخی کشورها که پذیرای سرکرده‌های مخالفین هستند، یکی از مسائلی که مورد صلح قرار می‌گیرد، همین افرادی باشند که در ماه‌های گذشته وعده نابودی و سقوط نظام را می‌دادند!

ونکی در ادامه می نویسد: توافق ایران و عربستان پیش روی ماست؛ توافقی که به گفته بسیاری از تحلیل‌گران، یکی از مواردی که روی آن تفاهم شده عدم حمایت سعودی از شبکه‌ای ماهواره‌ای است که به پایگاه اصلی و صدای واحد براندازان تبدیل شده بود.

این اتفاق ظرف چه مدت روی داد و چه کسی تصور می‌کرد شبکه‌ای که در غائله و شورش پاییزی امسال، تا سر حد توان و عریان‌ترین شکل ممکن میان‌داری می‌کرد، در بازه زمانی بسیار کوتاهی به گوشه رینگ برده شود؟

این تحلیگر سیاسی در ادامه می نویسد: اپوزیسیون عروسک‌های خیمه شب‌بازی که نخ هدایت آن‌ها در دست دولت‌های متخاصم است و به محض تغییر شرایط و بر هم خوردن نسبی فضا راهی جز کناره‌گیری از صحنه ندارند.

برای کشورهایی که هدایت‌گر این عروسک‌های خیمه شب‌بازی‌اند، تامین منافع‌شان بر هر امر دیگری ارجحیت دارد و چه بسا با کم کردن سطح تخاصم بین ایران و برخی کشورها که پذیرای سرکرده‌های مخالفین هستند، یکی از مسائلی که مورد صلح قرار می‌گیرد، همین افرادی باشند که در ماه‌های گذشته وعده نابودی و سقوط نظام را می‌دادند!

وی می افزاید:میدان سیاست بسیار پیچیده‌تر از آن است که چنین عروسک‌های خیمه شب‌بازی از قدرت تاثیر‌گذاری مستقل و امکان بسیج اجتماعی برخوردار باشند.

این سر و صدای آنان ناشی از حمایت و پشتوانه دولت‌ها و قدرت‌های سیاسی است نه توان ایفای نقش واقعی، که پوشیدن لباس مخالفت و جلوس بر صندلی اپوزیسیون، نیازمند برخورداری از خصایص و ویژگی‌هایی است که هیچ کدام از این افراد ندارند.  آن‌ها باید از واقعیات جاری در دنیای سیاست درس بگیرند و بدانند که این عدم استقلال و بازی صرف در زمین کارفرمایان‌شان، می‌تواند به قیمت گزافی برای آنان تمام شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.