کد خبر : 20861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 8:16

دربی تهران:استقلال ۰-پرسپولیس ۱+ فیلم خلاصه بازی

دربی تهران:استقلال ۰-پرسپولیس ۱+ فیلم خلاصه بازی
داربی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران یک بر صفر به سود قرمزها به پایان رسید تا این تیم با ۱۱ امتیاز از ۵ مسابقه به رتبه دوم جدول برسد.

به گزارش کلینی نیوز، این مسابقه از هفته ششم لیگ، که به میزبانی استقلال برگزار می‌شد، به علت تعمیرات ورزشگاه آزادی تهران به شهر اراک و زمین تیم آلومینیوم این شهر منتقل شده بود، در دو نیمه و تا دقیقه ۹۰ بدون گل بود اما در نخستین دقایق وقت‌های تلف‌شده در پی خطای رامین رضاییان بر روی سعید مهری و اعلام پنالتی از طرف داور بازی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس، با گل کردن این ضربه مدافع عنوان قهرمانی را پیروز میدان کرد.

نکته جالب در این مسابقه نقش محوری دو بازیکن پیشین دو تیم در نتیجه نهایی بود؛ یعنی رامین رضاییان، بازیکن سال‌ها پیش پرسپولیس، که امسال در انتقالی خبرساز از سپاهان به استقلال رفته و سعید مهری، هافبک پیشین استقلال، که در روزهای آخر نقل و انتقالات سرخ‌پوش شد.

استقلال با این شکست و تنها با ۵ امتیاز از ۵ دیدار و ۷ گل خورده در برابر ۶ گل زده، روزهای سختی را می‌گذراند و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این تیم پیکان انتقادهایشان را به طرف جواد نکونام، سرمربی جوان آبی‌های پایتخت، نشانه رفته‌اند.

در برابر خوآن گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، که تعویض‌های پایانی او روند بازی را به نفع تیمش تغییر داد، امشب مرد محبوب استادیوم امام خمینی اراک بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »