کد خبر : 16989
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 17:23

دبیرکل حزب الله لبنان: اتفاقات غزه باید وجدان جهان را بیدار کند

دبیرکل حزب الله لبنان: اتفاقات غزه باید وجدان جهان را بیدار کند
حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان از مقاومت اسطوره‌ای فلسطینیان تمجید کرد و گفت که این مقاومت مانع رسیدن رژیم صهیونیستی به اهداف خود شده است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جانباز تصریح کرد: ۱۳۰ روز از  قتل عام و وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه می گذرد اما همچنان فلسطینیان به شکلی اسطوره‌ای  و قهرمانانه، مقاومت و ایستادگی می کنند تا جایی که این مقاومت در حد معجزه است و رژیم صهیونیستی را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

به گزارش المنار، حجت الاسلام سید حسن نصر الله گفت: آنچه در غزه اتفاق می افتد باید وجدان همه مردم جهان را به لرزه درآورد و آنها باید در قبال این تجاوزات و ایجاد فاجعه انسانی احساس مسئولیت کنند زیرا خطرناک ترین کار مسئول بودن نزد خداوند است و در قیامت از ما پرسیده خواهد شد که چه کرده ایم.

حجت الاسلام نصرالله تحولات جبهه جنوب را پاسخ صادقانه مقاومت و عمل به مسئولیت ایمانی و اخلاقی و دینی دانست.

دبیر کل حزب الله لبنان وجود رژیم صهیونیستی را برای کل منطقه یک مصیبت و فاجعه دانست و گفت: وجود یک «اسرائیل» قوی خطرناک بود اما رژیمی که ترسناک نباشد و در برابر آن بازدارندگی ایجاد شده باشد برای مردم منطقه خطر و زیان کمتری به همراه دارد.

نصرالله خاطرنشان کرد که با توجه به آنچه در غزه می گذرد منافع ملی لبنان، سوریه، اردن و مصر ایجاب می کند که رژیم صهیونیستی از این نبرد شکست خورده و درهم شکسته بیرون آید.

وی در ادامه گفت: همه هیئت‌هایی که ظرف ماه‌های گذشته به لبنان آمده‌اند، همگی یک هدف را دنبال می کنند که همان امنیت رژیم صهیونیستی و حفاظت از آن و برقراری آتش بس و آرامش در مواضع صهیونیست‌ها و فراهم کردن مقدمات بازگشت ۱۰۰ هزار شهرک‌نشین به شهرک‌های صهیونیست نشین است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: این در حالی است که تمامی هیئت‌های غربی کاملاً تحت تاثیر این رژیم هستند و با کارت این رژیم بازی می کنند و آن را می پذیرند و صرفا دیدگاه این رژیم را به لبنان منتقل می کنند و به هیچ وجه در برگه های خود به موضوعاتی نظیر غزه، جنایت صهیونیست‌ها، گرسنگی ملت فلسطین و حملات صهیونیست‌ها به لبنان و سرزمین های اشغالی اشاره‌ای نمی‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.