کد خبر : 19743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1403 - 8:44

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی درباره هدف قراردادن غیرنظامیان در لبنان هشدار داد

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی درباره هدف قراردادن غیرنظامیان در لبنان هشدار داد
حجت الاسلام حسن نصرالله، دبیرکل «حزب‌الله»، چهارشنبه 27 تیر، به اسرائیل هشدار داد که از ادامه و افزایش حملات علیه غیرنظامیان خودداری کند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از العربیه، این هشدار پس از کشته شدن پنج نفر، از جمله سه کودک، در حملات هوای یرژیم صهیونیستی به جنوب لبنان صادر شد. نصرالله تهدید کرد که نیروهای حزب‌الله مناطق جدیدی را در اسرائیل هدف قرار خواهند داد.

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت «عاشورا» در حومه جنوبی بیروت گفت: «تداوم هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط دشمن در روزهای اخیر، «مقاومت» را به شلیک موشک‌ها و هدف قرار دادن مستعمرات جدیدی که پیش از این هدف قرار نگرفته بودند، وادار خواهد کرد.»

روز سه‌شنبه، پنج غیرنظامی، از جمله سه کودک سوریه‌ای، در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کشته شدند. حزب‌الله در پاسخ، ده‌ها موشک کاتیوشا به شمال اسرائیل شلیک کرد که برخی از این مناطق برای اولین بار هدف قرار گرفتند.

شمار قربانیان غیرنظامی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی ، از زمان شروع تبادل آتش میان حزب‌الله و اسرائیل، به بیش از صد نفر در هفته جاری رسیده است.

حزب‌الله می‌گوید حملات خود به اسرائیل را در «حمایت» از غزه و «پشتیبانی» از مقاومت مردم آن ادامه می‌دهد و عملیات خود از جنوب لبنان را تا رسیدن به آتش‌بس در غزه متوقف نخواهد کرد.

نصرالله روز چهارشنبه اعلام کرد: «تا زمانی که تجاوز به نوار غزه و مردم و مقاومت آن به شکل‌های مختلف ادامه دارد، جبهه ما متوقف نخواهد شد» او همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه حمله زمینی به جنوب لبنان هشدار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.